aangezien ik weer hele dagen thuis ben en ik toch wat tijd over heb dacht ik om wat te gaan strijken voor mensen maar heb geen idee hoeveel ik zou vragen en hoe ik het zou rekenen? per kledingstuk?per wasmand? per wasmand heb dan wel weer van die mensen die de kleren zo gaan proppen dat je 1 wasmand hebt maar dat er toch wel heel erg veel inzit maar per kledingstuk? geen idee hoe ik dat zou doen. wat zouden jullie doen en hoeveel zouden jullie geven om je was te laten strijken?
Ik zou het per kleding stuk doen als ik jou was en dan een lijstje maken met wat elk kledingstuk kost. Misschien kun je op sites als marktplaats kijken wat een beetje gangbaar is. Jammer dat je niet in de buurt woont, ik haat strijken
Je kan ook gewoon een uurloon rekenen, mijn tante krijgt 20 euro per uur en is toch al gauw een uur bezig per keer.
ja per uur kan ook maar met strijken ben je al snel een uur bezig denk niet dat mensen het leuk vinden als ze niet kunnen zien of je echt wel een uur bezig ben geweest of niet. je kan al makkelijk zeggen ban 2uur bezig geweest maar dat kunnen zij niet nagaan... ik zou zo toch denken moest ik mijn was wegbrengen.
Jee... haha! Hier had ik werkelijk nog nooit van gehoord! Komen strijken bij mensen.... Ik zou per (kleding)stuk rekenen, en idd een soort van prijzenlijstje opstellen. Hoeveel? Ik heb werkelijk geen flauw idee. De tip van MP is wel goed om daar even te snuffelen wat een gangbare prijs is. Ik zou net iets onder die prijs gaan zitten Krijg je mss meer klanten en verdien je net zo veel, misschien zelfs meer
Per kledingstuk zou ik niet doen, dan moet je een hele administratie bijhouden van wat je allemaal strijkt.
Je kan per klant toch een soort van 'aftekenlijstje' meenemen? Je maakt gewoon zelf een lijstje met elk stuk materiaal wat je je maar kunt voorstellen. Kom je een blouse tegen, zet je een vinkje achter de bloes als die klaar is. Kom je een T-shirt tegen, zet je een vinkje achter het T-shirt en so on.... Naderhand optellen, vermedigvuldigen met het bedrag en klaar is Marietje
Jeetje zeg, wij vrouwen zijn echt creabea wat bijverdienen betreft! Gewoon lekker bijverdienen met strijken, lekker vanuit huis.. Je brengt me wel op ideeen Ik zou het ook per kledingstuk doen. Hoeveel per stuk zou ik niet kunnen zeggen, geen idee eigenlijk. Op MP kijken is wel een idee. Je kan ook kijken hoe een stomerij dat doet en hoeveel die vraagt, misschien is dat een goede leidraad?
Ik zou het per wasmand doen, vind het te ver gaan om zoveel voor een blouse te vragen en zoveel voor een dekbedovertrek. Ik zou het zo doen. Succes.
Lang leve Google! http://www.moeweplenkske.nl/prijzen.htm http://www.strijk-centrale.nl/ Aan mij zou je een goede klant hebben, ik haat strijken en mijn schoonmaakhulp kan er helaas geen bal van...
het is dat waar dan ook in Belgie te ver weg is. Anders had je in mij je eerste klant! Maar, ik zou per kledingstuk rekenen.
Het is dat ik niet kan strijken en er zelf ook een hekel aan heb, anders had ik het misschien ook nog wel gedaan om een extra zakcentje te verdienen! Hahaha
ik denk dat ik 1 voor grote stukken ga vragen en 0.75 voor kleine. of zou dit weer te weinig zijn? ze moeten het zelf brengen en komen ophalen dus denk dat het dan wel een mooi bedrag is of niet? het is dat ik soms echt met mijn vingers zit te draaien als de kleine slaapt dus vind het dan wel leuk als ik wat kan doen wat dan ook wel wat opbrengt. en denk wel dat er wel wat mensen zijn die hun strijk zouden willen brengen(dat hoop ik dan)
Vind het wel veel geld hoor... 1 euro voor een kledingstuk.. dat houdt in voor de meeste mensen wel bijna 20 euro voor een mand.. stuk of 3 manden in de week is al 60 euro.. das bijna 240 euro per maand.. voor dat geld doe ik het zelf wel
dit brengt me op een idee voor mezelf. vraagje: hoe ga je dan zorgen dat je klanten krijgt? advertentie in een plaatselijk krantje ofzo? ik zou het zelf ook per kledingstuk doen. liefs doris
en als je nu bij een wasserette kijkt naar de prijzen? Sommige strijken toch ook wasgoed... volgens mijn hanteren ze daar een vast bedrag per kilo wasgoed..... suc6 met strijken!
Ow, oke... dat zal dan wel... heb er geen verstand van maar wilde alleen even aangeven hoe ik erover dacht...
hoi, nou je heb me op een idee gebracht hoor. ik ben volgens mij 1 van de weinige die strijken dus echt leuk vindt. dus ik heb me gelijk aangeboden op marktplaats. nu maar afwachten of er reacties komen gelukkig kan ik niet jouw klantjes afnemen hahahah ik woon niet in de buurt van je maar bedankt voor je tip! ohja ik vraag gewoon 15 euro voor de hele wasmand, en ik gaat het ook ophalen en brengen als ze dat willen
heb me dus bij kapaza aangemeld, 1e voor de grote stukken en 0.75 voor de kleine. hey leuk dat ik ook andere op een idee heb gebracht, altijd wel leuk om wat bij te verdienen he. @mamak dat mag ook hoor, was ook niet slecht bedoeld. maar wil ook niet staan strijken om allen een vebruik te betalen he ben ook eens benieuwd of er snel reacties komen, ga trouwens ook een papier in de supermarkt ophangen.