Hier een lekker hangdagje, ben zelf niet helemaal fit (oorontsteking) en man is hockeyen, anders waren we misschien wel naar de Efteling gegaan (abonnement). De kinderen spelen altijd zo leuk met elkaar, dus dat is wel heel fijn, ze waren echt voorbeeldig dus ik zit al zo ongeveer de hele dag op de bank. De 5e dvd van vandaag staat nu aan . Ik wilde eerst nog met ze gaan plassen stampen, maar ze vermaakten zich zo goed dat ik het wel prima vond. In het bos met regen vind ik zelf altijd wel leuk, thuis weer lekker droge kleren aan, warme chocomel en wat lekkers erbij, heerlijk!
Thx voor je goede tip Pompeltje, ik heb alles in huis, alleen niet zo heel veel appel, maar dat mag de pret niet drukken
haha veel bakplezier Hier is die bijna klaar, dan uurtje afkoelen en lekker vanavond een stukje opeten. En met dit slechte weer word ik helemaal happy van de lucht die ik door het hele huis ruikt
Wij zijn net een paar uurtjes naa zo'n indoor speelland geweest, heerlijk, kunnen de kids zich ff goed uitleven!
Ach meid wat ontzettend balen. Hopelijk heb je nog kunnen genieten van jullie wandeling. Veel sterkte en een knuff.
Meid wat een verdrietig nieuws, een hele dikke knuffel. Verder had ik stiekem gehoopt dat het weer vandaag wat minder zou zijn, omdat door het warme weer mijn huishouden ook een beetje achter liep... maar nu heb ik al weer spijt van die gedachten, want het is ook gelijk koud... brrr! Dus de zon mag wel weer gaan schijnen, want mijn huis is weer klaar!