Klopt hoor..maar t wordt wel vaak als advies gegeven...enneh beter voorkomen dan genezen. Als je weet dat je dr niet vatbaar voor bent kun je rustig blijven liggen enzo...heb je dr wel last van, zou ik het mezelf niet steeds op de hals willen halen een blaasontsteking trouwens het staande zwanger raken, heeft niet echt met al dan geen superzaad te maken hoor...ten minste zo is t me niet uitgelegd toen. (ergens gelezen...weet alleen ff niet meer waar) Maar ja inderdaad iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt.
Sinds ik gestopt ben met de pil en weer een normale cyclus heb, merk ik dat ik tijdens mijn vruchtbare dagen niet leegloop na het klussen. Zijn er meerdere die dat hebben? O, en ik blijf altijd even liggen, tenzij ik naar de wc moet dan ga ik gewoon.
wat ik doe na het klussen? ehm...slapen! Oke, trek wel eerst m'n onderbroek aan en veeg eventueel wat overtollig vocht weg, maar ik ga alleen plassen als ik ook moet plassen, anders heb ik toch ECHT geen zin om nog weer op te gaan staan of allemaal moeilijke kunsten uit te halen hoor! Die kunstjes hebben we tijdens het klussen al gedaan, blijf niet bezig @Stoetel: da's mij ook opgevallen dat er veel minder terugloopt in je vruchtbare tijd! De eerste keer dat het me opviel had ik echt het idee dat m'n man wat 'vergeten' was
Ik ga ook altijd eigenlijk gelijk plassen, omdat ik anders bijna zeker een blaasonsteking krijg. Voor de rest ook geen dingen als kussen onder mijn kont of randje fietsen Maar zit dan ook pas in ronde 1 dat scheelt misschien
Klopt hoor, dat schijnt te komen omdat de baarmoedermond dan "open"omdat je vruchtbaar bent. Ben je in je niet vruchtbare dagen dan loopt er meer uit omdat ie "dicht" zit.
Dus als je niet leegloopt, dan ben je vruchtbaar. En als je wel leegloopt dan ben je niet in je vuchtbare periode. Dan weet je dus precies wanneer je vruchtbaar bent. Maar geldt dit dan voor iedereen?
denk het wel, maar weet het niet zeker...Ik heb het al een paar keer gehad, maar nog steeds geen zeker ei, dus dan schiet het nog niet op he?
haha geen idee heb het ergens gelezen..dus van hoe en wat en of het voor iedereen zo is zou ik niet weten. Klinkt echter wel logisch
ik loop altijd leeg ene keer meer dan de andere! ik blijf altijd even liggen met mijn billen omhoog. maar als ik dan opsta om naar de toilet te gaan komt er altijd wel wat uit!
Ik liep veeeeeel minder leeg rond me ei sprong...altijd wel een beetje mara toch veeel minder met ei Ik veegde het overtollig vocht weg...dee een onderbroek aan tegen lekken en dan lekker slapen