Hoi damesss, Deze maand gaat de iui voor ons niet door vanwege over stimulatie ik had aan beiden kanten grote follikels zitten. Ik had deze maand al een slechte maand met de groei van mijn eitjes, ze groeiden erg langzaam ik gebruikte 75E en de fostimon werd verhoogd naar 112,5 en daarna naar 37.5 en toen dus de over stimulatie. Nu mag ik beginnen met Gonal f. Had er over gehoord maar heb het nooit gebruikt. Als ik hier weer heftig op reageer mag ik voor een escape ivf gaan. Mijn vraag was heeft iemand hier ervaring mee met de Gonal f pen en of escape iui. Ik wil alles wel horen. Groetjess
Wat balen zeg dat je niet door mag gaan! Gonal is echt veel fijner dan fostimon om te spuiten. Het gaat veel sneller omdat je het niet hoeft klaar te maken en de naald is korter en daardoor minder pijnlijk. Ik heb 2x een escape ivf gehad omdat er te veel eitjes groeide. Maar als je gonal krijgt, en de goede dosis dan hoeft dat echt niet te gebeuren. Heel veel succes!
das inderdaad balen dat het niet door kan gaan! Ik kan je eigenlijk nog weinig vertellen uit eigen ervaring, maar ik ga ook starten met Gonal f (überhaupt eerste keer spuiten voor mij) dus ben ook wel benieuwd.. Paar dagen geleden prikinstructies gehad en dat viel reuze mee. De naald ziet er enger uit dan dat ie is, voelt beetje als een muggenprikje Succes!
Ik vond Gonal F de makkelijkste en minst pijnlijke injectie om te zetten! Is echt ontzettend gebruiksvriendelijk en de vloeistof voel je ook niet. Succes meid!