Welke korte uitstapjes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lumiere, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Volgende week is mijn vriend een week vrij. Omdat we geen 7 dagen binnen voor de tv willen hangen, zijn we aan het denken wat we kunnen gaan doen. We hebben geen tuin en ook geen balkon. Onze zoon is vlg week 8 weken oud. Mijn vriend geeft niets om wandelen helaas. Ik wel, maar alleen wandelen met onze zoon kan ik ook als hij werkt. Ik had al voorgesteld om een rondje door de Beekse Bergen te rijden, dat is vlakbij, maar vriend reageerde maar lauwtjes. Daar heeft onze zoon toch niets aan vond hij. Maar op deze leeftijd heeft onze zoon sowieso nergens al echt iets aan. Hij stelde voor af en toe een uurtje rond te rijden in de auto, omdat Fender dan altijd slaapt. Beetje saai...er moet toch meer mogelijk zijn? Zoontje krijgt flesvoeding om de 3-4uur, dus ver weg kunnen we niet. Wat is leuk om met drietjes te doen, wat Fender niet volledig uit zijn ritme brengt?

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik zou iets doen wat jullie leuk vinden om te doen.
    Je geeft aan dat het voor je zoontje nog niks uit maakt. Gewoon gezellig dagje winkelen andere dag ergens lunchen/ontbijten misschien als het heet is een meertje bezoeken

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Waarom kun je niet ver weg? Je kunt toch overal wel een fles verwarmen?

Ik zou lekker iets leuks voor jullie samen gaan doen. Misschien een nachtje ergens logeren? Knus hotelletje, kindvriendelijk natuurlijk. Dagje dierentuin? Met mooi weer lekker naar het strand, onze kinderen konden uren slapen in een strandtentje.
    Kijk of er ergens iets leuks wordt georganiseerd, markt/braderie oid.
    Dagje Texel/Schiermonnikoog/Ameland? Ga ergens winkelen in een andere stad of bezoek een outletcentrum?

Veel plezier alvast!

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Precies dit was ook mijn gedachte !!
    Have fun

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    jaa idd lekker dagje erop uit trekken hoor! als je flesvoeding geeft, thermoskan en flesje water mee en poedertoren met voeding! hebben wij heel vaak gedaan hoor!
    de kleine heeft er zowiezo het komende jaar nog vrij weinig aan om ergens naar toe te gaan.

ik neem aan dat jullie voor je zwangerschap ook wel eens een dagje weg gingen?

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.845
    113
    Met een kindje zo klein kun je eigenlijk juist nog alles doen (behalve als je kind echt zeer extreem gevoelig is voor ritme en in het eigen bed slapen en zo, maar daar ga ik nu even niet van uit).
    Je kan nu juist nog makkelijk weg met je kindje in de wandelwagen. Lekker samen ergens eten, terwijl de kleine in de wandelwagenbak slaapt.

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Voor ik zwanger was gingen we wel eens een dagje weg, naar de dierentuin of naar een stad die we niet kenden. Dat doen we niet nu, daarvoor vinden we hem te jong. Bang dat hij overprikkeld raakt. We zijn afgelopen weekend met de auto naar een dorp in de buurt gereden en daar hebben we een rondje gewandeld, en gisteren naar het bos en daar een stuk gewandeld. Tussen 2 flessen in. We hadden wel voeding meegenomen, maar meer voor nood. We waren voor de volgende voeding weer thuis.
    Meer of langer weg leek ons toch beter als hij over een paar maanden wat ouder is, een half jaar ofzo.

Deel Deze Pagina