Ik heb vandaag online ingecheckt bij Alitalia voor mijn vlucht van morgen. Ik dacht gelezen te hebben dat je dan kon kiezen voor het afhalen van de tickets aan de balie. Helaas kan dat niet en heb ik de tickets nu in mijn mail staan. Ik heb ook een bericht ontvangen via messenger waar nu 5 QR codes in staan. Aangezien ik geen printer heb kan ik die tickets niet uitprinten. Zijn die 5 QR codes dan voldoende om in te checken? En moet ik dat dan gewoon aan de balie doen en krijg ik dan alsnog papieren tickets? Op de tickets die ik nu heb ontvangen staan alleen de vluchten van morgen, maar hoe zit het met de terugvluchten? Hoe krijg ik daar mijn tickets voor? Hopelijk kan iemand mij hier wegwijs in maken, want via Alitalia/KLM kom ik niet verder. Alvast bedankt.
Voor terugvlucht zul je weer online moeten regeln 1-2 dagen voordst je terug vliegt gok ik. Qr code kun je bij de zuilen van de luchtvaartmaatschappij scannen en dan zien ze je gegevens, Maar je kunt je ten alle tijde bij de balie melden Er sullen vast ook stewards staan om te hellen