Sequia Lodge of New York?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi meiden,

eind van het jaar gaan we weer naar Disneyland, maar ik zit nu enorm te twijfelen: Het prijsverschil tussen Sequia Lodge en New York is maar 40 euro!

Ik heb ervaring met Newport, Cheyenne, Santa Fe en Sequia Lodge. Maar in New York dus nooit geweest.
    Newport was mn favoriet, maar die heb ik nu eigenlijk ook wel gezien ;) . M'n man is wég van Sequia. New York was eigenlijk nooit een optie, omdat die te duur was. Newport was het maximale.

Maar nu... wat zouden jullie doen? Het (kleine) prijsverschil meegerekend? Ook qua verschil in ontbijt bv ?

En oja: We gaan met m'n ouders m'n vader is niet zó fit- dus wat dat betreft lokt New York ook wel- minder ver lopen en s avonds misschien nog even rond wandelen in the village.. maar ik twijfel vanwege sfeer denk ik..

Groetjes
    Athina

2. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zou dan zeker New York boeken!!! Ik vind het een fantastisch hotel! Wij gaan normaal ook naar Sequoia maar voor onze huwelijksreis ook voor New York gekozen, super mooi! Maar ik boek hem normaal dus ook niet vanwege de prijs haha

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    zeker new york. ik heb in beiden gezeten en als ik mag kiezen zou ik zo weer voor new york gaan. heerlijke kamers. goed ontbijt. je bagage wordt naar de kamer gebracht en later naar de bagagerie. en de loopafstand is heel kort

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik zou ook gaan voor de kortste loopafstand. dat is dan toch wel zo fijn. en idd die 40 euro is niks dan lekker luxe nemen. en de sfeer is er toch ook wel want je zit heel dichtbij het park dus hoe wil je meer sfeer krijgen.... savonds ff lekker naar de village met je man terwijl opa en oma bij dek ids zijn

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

qua loopafstand maakt het nou niet extreem veel uit, alle parken liggen gewoon op loopafstand van het park zelf..

wat ik een nadeel vind aan sequia is dat als je achterin het hotel een kamer krijgt je bijna een half uur moet lopen voor je weer bij de uitgang bent, ze hebben niet overal trappen zeg maar..

Deel Deze Pagina