verbouwing

Discussie in 'De lounge' gestart door mikki, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikki

mikki Actief lid

1 okt 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal,
    Ik weet niet of ik in de lounge op de goede plek ben, maar ik word knettergek van de situatie waar ik in zit en hoop dat jullie misschien nog tips hebben. Ik ben nu 35 weken zwanger en we zitten thuis nog midden in de verbouwing. Omdat er van alles mis ging met klussers hebben we nogal vertraging opgelopen. Alle klusjesmannen zijn inmiddels verdwenen, mijn man moet het afmaken. Maar hij beweert dat hij geen vrij kan krijgen van zijn werk. Dus klust hij in de avonduren en weekenden, tussen de afspraken met vrienden door. Hij vindt dat ik me niet druk moet maken, dan moet ik maar net doen of de rotzooi er niet is. Maar ik trek het niet meer. De babykamer is nog niet klaar, ik kan amper zitten in de woonkamer door de klusspullen en om mijn bed te bereiken moet ik om de verhuisdozen heen. Er is geen plek in huis waar niet geklust moet worden en waar geen spullen opgeslagen staan. Als hij vrij zou nemen zou het binnen twee weken klaar kunnen zijn, maar dat doet hij dus niet, hij beweert dat hij geen vrij kan krijgen (heeft nog wel 3 maanden aan vakantiedagen staan, maar zegt dat het te druk is op zijn werk) Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en breng de dagen huilend en klussend door. Dat is ook weer niet goed, want daardoor ben ik nu bekaf en door het klussen doen mijn rug en buik erge pijn. Iemand een idee hoe ik mijn man zover krijg dat hij snapt dat hij ons huis nu op orde moet krijgen? Nog zo iets: als ik in mijn eentje babyspullen ga kopen is hij boos, want dat moeten we samen doen. Maar hij heeft geen tijd om samen te gaan, of het betekent dat hij dan niet kan klussen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...

2. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    hmm ja lastig...
    Ik kan me voorstellen dat zijn baas hem nu niet kan of wil missen.... de meeste bedrijven hebben het vaak erg druk met/voor kerst..
    Heb je geen goede vriendinnen (met mannen) die je man kunnen helpen ofzo? of die in ieder geval jou huis in een dagje een keer ff lekker schoonmaken zodat jij je er niet te druk om hoeft te maken?
    misschien buurmannen of juist ZIJN vrienden die een paar avonden even kunnen helpen met klussen?...

Deel Deze Pagina