ik sta eerlijk gezegd op instorten

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mommy12, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    #1 mommy12, 6 nov 2014
    Laatst bewerkt: 6 nov 2014
    Bericht verwijderd.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Net zo goed als dat je overdag consequent moet zijn, moet je dat 's nachts ook doen. Dus naar bed = tanden poetsen, pyama aan, boekje lezen, slaapliedje zingen, in bed, licht uit en deur dicht, welterusten. Gaat ie huilen, geeft niets, natuurlijk zal hij boos worden, hij is gewend dat jij er altijd bent. Om de paar minuten teruggaan, uitleggen dat het bedtijd is en dat hij moet gaan slapen. Als je het zowel 's avonds als 's nachts zo aanpakt en hij dus merkt dat het geen gezellig feestje is 's nachts zal hij snel genoeg beter gaan slapen. En jij dus ook.

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Als je de tips in het vorige topic van je op volgt denk ik dat het voor jou ook een stuk makkelijker zal zijn!

Je moet er even wat energie in steken wil je er energie uithalen.

En hulp vragen is geen schande!

Succes!

4. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Klopt ik ben ook qua gedrag strenger geworden. Ik liet eerst alles toe maar dat is nu niet meer het geval. TV uit is TV uit

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

En het duurt even voordat jullie aan de nieuwe jij gewend zijn. En ddat vreet energie. Maar je bent er mee bezig dus houd vol!

6. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Haha ja het vreet veel energie op maar bij elke moeder. Ben iedergeval bezig met strenger worden

7. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je aanmelden voor Home Start.

8. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga altijd naast ze liggen tot slapen ik weet dat niet goed is maar slapen binnen 10 minuten en meestal gewoon door dus heb da et wel voor over dan uren drama etc

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Uit vorige reacties geef je niet de indruk dat je consequent bent naar je zoon. Hij zit nu in een leeftijd dat hij behoefte aan grenzen heeft en zo te lezen heb je die (bijna) niet. Mijn zoontje zit nu in een fase dat hij die grenzen wil overschrijden, ook erg vermoeiemd aangezien ik me een politie agent voel. Maar door consequent te blijven weet hij wel waar hij aan toe is!

Dus ook met slapen blijven volhouden. Hier wordt hij ook wel eens 's nachts wakker. Ik zeg dan dat het nog geen ochtend is, want het is nog niet licht buiten. Iedereen slaapt nog, dus hij moet ook nog even slapen. Geef hem een kus, stop hem weer toe en ga weg.

10. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik geef mijn zoontje ook veel snoep. Ga dat ook voortaan verbieden. Ik heb afgesproken met me vriend als hij luisterde krijg die wat zo niet krijg die zelfs geen speelgoed. Meneertje zal regeltjes moeten krijgen want anders krijg ik dalijk onhandelbaar kind

11. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja mijn kids hebnenalle Drie 7 6 en 4 jaar nu altijd op mijn kamer geslapem pas sinds een week nu alle drie samen de jongste komt soms halverwege nacht na ons vind dit niet echt een probleem soms slaapt hele nacht door oudste word soms wakker vind het eng die dek ik toe em ga terug soms ligt die dan evem wakker masr uiteindelijk slaapr die terug me middelste dochter van 6 is makkelijk die slaapt zonder te zeurem. Bem nu zwanger dus ik wik echt dat ze eigen kamer slapem zomder gezeur als bevallen ben in april

12. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heb trouwens een stickerrol gehaald en voot elke nacht zonder zeuren krijgen ze er een als ze nacht aan jengelen zijn gaat er een af en bij 25 mogem ze iets kleins uitzoeken. Werkt prima zo

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Waarom geef je veel snoep?
    Er zitten veel suikers in, daar word hij druk van.

Hoe laat gaat hij nu naar bed?

14. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Thanks dames voor jullie tips. Omdat ie keihard gaat huilt als ik de kast opendoe

15. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Waarom zoek je geen professionele hulp voor de opvoeding?

16. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Hij moet 8 uur van mij maar als hij niet ken slapen. Laat ik hem even

17. javica

javica Actief lid

28 okt 2014
    105
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dus je beloont hem nu voor slecht gedrag?

Ik zag dat binnenkort die Nanny naar nl kwam
    is dat niet wat voor jullie?

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja! Heb ik ook baat bij gehad!

19. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Vlinder nee doe het zelf

20. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Gaat al beter en nee wil niemand hulp. Ben zelf moeder dus doe het zelf. Ik leg ook uit aan me zoontje waarom die geen klap mag geven aan zijn moeder

Deel Deze Pagina