Wat te doen? Op reis en dreumes van 1,5 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Omelet, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Ik ben ik en jij ben jij natuurlijk maar ik zou samen gaan en m'n kindje achterlaten bij diegene waar ik hem/haar het liefste zou toevertrouwen: m'n (schoon)ouders.

Voor jullie ventje zijn die paar dagen in vertrouwde handen makkelijker dan diezelfde paar dagen op een intensieve reis. Voor jezelf snap ik dat je hem er graag bij wilt hebben maar de reis zal voor hem en voor jullie pittiger zijn dan dat je hem achterlaat bij de opa's en oma's.

Zolang zijn die paar dagen niet! Probeer in die totaal andere omgeving heerlijk van elkaar te genieten en van jullie nieuwe zwangerschap en voor je het weet sluit je jullie ventje weer in de armen. Ik weet zeker dat hij er niets onder lijdt, de mama's/papa's lijden er meestal meer onder ;).

2. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    #62 MissXX, 11 jun 2012
    Laatst bewerkt: 11 jun 2012
    Wow, wat lief van ze!
    Ik zou het echt zo positief mogelijk proberen te bekijken.
    Ik denk dat je, misschien onder invloed van je hormonen, te veel beren op de weg ziet.

Okay, ik zou ook echt niet zonder mijn kind gaan, dus die zou ik sowieso meenemen.

En een kind kan over het algemeen prima mee op reis. Zijn genoeg ouders die dat gewoon doen, daar val ik ook onder. Vaccineren is ook gewoon mogelijk tijdens je zwangerschap. Ikzelf heb mij laten vaccineren toen ik zwanger wilde, mogelijk al zwanger was, en er is mij toen geadviseerd dit gewoon te kunnen doen. Achteraf bleek ik inderdaad al zwanger te zijn op moment van vaccineren. Toen heb ik een reis van in totaal zo'n 24 uur enkele reis gedaan.

Maar echt geweldig dat ze dit doen. Ik zou echt niet twijfelen en gewoon gaan!
    Maar het is jouw beslissing, veel succes en een fijne dag toegewenst!

Hmmm lees dat heel veel mensen het onbegrijpelijk vinden. Misschien dat het komt doordat ik heel erg graag op reis ga, en misschien niet zo objectief ben. Wel lijkt het me inderdaad erg naar als er zo weinig rekening met je wensen gehouden wordt, vooral als ze jou zo goed kennen zoals je zelf zegt.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk, nog een paar positieve reacties op de valreep :)
    Dit topic gaat gesloten worden :)

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina