Wat te doen ( oppas)

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik zou aan jezelf denken, bij kdv ben je nog bijna de helft goedkoper uit en het heeft veel meer zekerheid.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ook ik zou geloof ik nu voor het kdv kiezen.
    Wat een gedoe zeg. Wat kan je jezelf dan soms toch vergissen in sommige mensen hè.

3. Sjirafje

Sjirafje Lid

27 mei 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wellicht is een gastouder een optie? KDV is misschien een te grote verandering? Veel grotere kinderopvang bieden de mogelijkheid om een gastouder in te schakelen die thuis bij jou komt of bij haar thuis het kind ontvangt. Voordeel is dat deze gastouder een pedagogische opleiding heeft gevolgd, in het bezit is van een EHBO diploma en dat dit ook voor een groot deel vergoedt wordt door de belastingdienst!

4. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Dat was ook niet zo handig van je om haar eerst die 'baan' aan te bieden en vervolgens van gedachten te veranderen en toch voor een kdv te kiezen. Mijns inziens had je dat beter eerst uit moeten zoeken, nu heb je toch iemand teleurgesteld. Al vind ik haar reactie ook weer erg overdreven, zeker na dat toch heel nette mailtje.
    Maar goed, het kdv komt gewoon beter uit en je moet nu niet weer teruggaan naar plan A alleen uit schuldgevoel. Want als zij haar schouders op had gehaald erover dan had je helemaal niet getwijfeld, toch? Dat zij op deze manier erop reageert zit haar en heeft weinig met jou te maken.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    tja ik zou ook voor het kdv gaan hoor..
    ten eerste is het stukken goedkoper, en ten tweede kunnen je kindjes lekker spelen en leren met leeftijdsgenootjes... is heel goed voor de ontwikkeling...

dikke pecht dan voor ze...

6. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.019
    213
    63
    Kan je niet die 3 dagen afnemen bij het kinderdagverblij en Wilma om de week laten oppassen? Zo heb je altijd een back-up

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    als je haar uitlegt wat het je bespaart enzo zou ze het dan nog niet begrijpen? 300 vs 157 is toch wel een heel groot gat!
    Ik zou haar vriendelijk tekst en uitleg geven en als ze het dan nog niet snapt jammer dan, gaat vanzelf wel weer over de boosheid!

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Uhm tja.. Ik zou zeggen KDV..
    Het is jammer voor haar, maar jij hoeft haar portemonnee niet te spekken.. (klinkt botter dan het bedoelt is!)

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou ook voor het kdv kiezen, ze zal dat toch wel begrijpen. Ergens heb ik nog wel het gevoel dat het meer haar man was die achter het extra geld aanzat, dus dat maakt het wel sneu voor haar, maar niet jouw probleem, dat moeten ze samen maar uitzoeken.

Deel Deze Pagina