Wat te doen overlast pfff

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne123, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hier ook zo, behoorlijk vervelend. Sinds het beter weer is mag ik bijna dagelijks meegenieten met de muziek van één van onze buren. Ik begrijp het ook niet, waarom moet ik "meegenieten" van hun muziek :( En met feestjes staat de muziek keihard en gerust tot een uur of 5 in de ochtend. En vaak nog doordeweeks ook, want ja zij hebben dan vakantie en dat niet iedereen op dat moment vakantie heeft boeit ze niet ;) Oh en dat is niet één feestje per zoveel maanden, maar meerdere tijdens de zomermaanden.

Andere buren zetten ook wel eens de muziek hard aan, maar niet meerdere keren per week en dan kan ik het wat beter hebben.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Liever muziek dan die rotmotor van mijn buurman die eerst 2 minuten 'warm moet draaien' wanneer hij vertrekt en terugkomt. Ik erger mij kapot aan dat ding. Bleggghh!

3. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ik vind dat je best de muziek hard aan mag, en als je bent geinformeerd door de buren dat er een feestje is, dan kun je je daarop aanpassen... (kinderen naar een oppas bijv) Nou vind ik een doordeweekse dag wel iets anders dan een vrijdag of zaterdag..
    Het mag dan nu vakantie zijn voor velen, voor meerderen is het geen vakantie en gaat de wekker gewoon weer om 07.00..
    Ik woon in een Molukkerswijk en daar is het elke maand wel een keer raak met feesten.. moet dan ook echt mijn raam dicht doen maar dan gaat het opzich wel.. in het begin stond ik vrolijk mee te zingen op mijn balkon maar nu begint mijn bloed te koken als er weer feesttenten e.d worden neer gezet.. dan denk ik owww is het weer zo ver.. vorig jaar hadden ze een gigantisch podium neergezet het leek wel voor een festival.. in een woonwijk =/ duurde ook tot 3 uur snachts.. heb toen wel gebeld, dat was echt heel erg hard.. buurt was helaas ook niet gewaarschuwd..

Deel Deze Pagina