Heel veel sterkte! Wat ongelooflijk oneerlijk en heel logisch dat dit soort uitspraken je dan boos maken. Zo was in furieus omdat mijn schoonmoeder zei tegen mijn zusje van destijds 10 jaar: niet huilen, er komen nog wel andere kinderen. Dus ergens snap ik je woede wel ja, ook al zijn onze situaties compleet verschillend. Heel veel sterkte met jullie enorme verlies. :’(
Jeetje ik schrik van de update...vreselijk dit Gecondoleerd.... Veel sterkte! En die schoonmoeder.....pfff daar zou ik wel een gesprek mee aangaan over een tijdje, maar niet nu. Geef nu je eigen verdriet de ruimte x
Ik had al weggeklikt maar kom toch nog even terug, wat enorm vreselijk verdrietig! Gecondoleerd en heel veel sterkte
Ik schrik enorm van deze update. Jeetje mina wat afschuwelijk. Gecondoleerd, er zijn geen woorden voor te bedenken zo erg als dit is voor jullie. Je schoonmoeder is niet belangrijk, laat haar. Keihard nu je eigen prioriteiten stellen. Sterkte met dit enorme onmenselijke verlies.
Wat ontzettend verdrietig dat jullie meisje niet meer bij jullie is. Heel veel sterkte en ik hoop dat je veel steun en liefde krijgt van de mensen om je heen. Knuffel!
Verschrikkelijk. Gecondoleerd met dit onmesenlijke verlies. Heel veel sterkte gewenst. En wat je schoonmoeder betreft, ik begrijp dat het je frustreert en dat is ook méér dan terecht. Maar je hebt je energie voor andere dingen nodig. Ik hoop dat je haar gedrag een beetje naast je neer kunt leggen voor nu. Misschien maar zo min mogelijk contact hebben..
Och wat verschrikkelijk... gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik begrijp volkomen dat jouw schoonmoeder je furieus maakt. Toch zou ik het voor nu even laten (hoe moeilijk ook). Het verdriet om jullie dochter gaat voor.
Wat een intens verdrietig bericht... Gecondoleerd en heel veel sterkte met jullie onmenselijke verlies.
Wat intens verdrietig. Verschrikkelijk, er zijn geen woorden voor. Gecondoleerd en alle sterkte, liefde en kracht gewenst.