Ik doe elke week bestellingen bij albert.nl voor mijn werk, deze keer heeft albert 3 producten niet geleverd. Ik bel op vraag hoe het kan, ja het was niet op voorraad mevrouw. Ze doen vervolgens helemaaal niks ten compensastie. Is dat normaal? Ik vind het behoorlijk ombeschoft!
weet niet of dit niet normaal is, als je naar de winkel gaat en het is er niet krijg je toch ook n iets ter compersatie bij hen?
Je bedoeld als je Carvan Cevitan ranja wil, hebben ze nu niks gepakt terwijl dit op is? Kunnen ze je idd beter een ander merk geven, anders heb je nog niks in huis. Vanzelfsprekend lijkt het me dan wel dat ze je de goedkoopste doen, bv van de euroshopper.
Nee ik had 3 dozijnen drank gekocht van appelsientje, pas bij de bezorging (terwijl de bestelling vorige week gedaan is) staat er op de bon niet leverbaar. In de winkel pak je dan automatisch een ander merk of je gaat een andere keer. Ik kan nu dus een nieuwe bestelling plaatsen (voor 8,00 euro verzendkosten) en heb niet de keuze gehad om iets anders in de plaats te nemen.
Er zal vast wel ergens staan, dat als er een product niet op voorraad is, dat het dan niet geleverd kan worden en dus ook niet wordt berekend, maar dat er geen vervanging zal worden geregeld. En dat vind ik niet zo raar, ze pakken het al, rijden het voor, maar kunnen toch niet denken per klant wat diegene nou precies verlangd. De een wil dit, de ander zo.... Dus ik denk dat het gewoon een bijkomende risico is van deze dienst. Je moet er gewoon rekening meehouden dat het kan gebeuren.
Ik vind het wel logisch dat ze er niet zomaar wat anders in doen, wat nou als je alleen appelsientje lust en geen huismerk. Maar aangezien het om 3 dozijn gaat, is het wel zo netjes om even te bellen en te vragen of je iets anders wil
Ik doe prive eens in de twee weken boodschappen bij Albert. Nee het staat nergens eerder aangegeven en ja je ziet het pas op de bon bij aflevering. Ik heb hier ook een hekel aan. Soms heb je eters en dan kan je voor één ingredient nog naar de winkel of je bestelt speciale kerst of paasartikelen en die komen dan niet mee. Helaas.....
Ik zou hier dan toch eens contact over opnemen met de klantenservice. Misschien dat ze er dan ooit nog iets aan veranderen, zeker als het om een grotere bestelling van 1 artikel gaat. Groetjes Inge
Vind het niet kunnen,hierdoor heb ik ook niks meer bij hun besteld vond het niet kunnen. Er miste elke keer wat...ook zouden ze de boodschappen boven brengen omdat ik zwanger was toendertijd...nou nee mevr. we hebben het te druk.. Nu ga ik lekker met de taxi deze zet ze wel boven af.
Ik zou zelf echt niet willen dat ze iets anders voor mij zouden gaan uitzoeken als het opgegeven product niet op voorraad is. Mijn ervaring is overigens dat elke week alles netjes en compleet wordt geleverd. Lang leve Albert! Pim
Ja is wel jammer, maar wij bestellen alleen voor de voorraadkast (heel veel frisdrank, luiers, billendoekjes, wasmiddel, wc-papier en andere zware onhandige dingen). Dus bij ons is het niet zo erg als iets niet meegeleverd wordt. Ik vind het zo fijn dat ze mijn kratten en lege flessen meenemen, scheelt een hoop gezeul.
Nou, zolang het goed gaat bij Albert gaat het goed, maar met de klantenservice (welke service?!) heb ik toen ook wat problemen gehad. Uiteindelijk reageerden ze nergens meer op en heb ik het ook maar opgegeven. Sindsdien heb ik er eigenlijk ook niet meer besteld.
heel irritant soms.. heel groot pak wcpapier bestellen (je zit aan je laatste rol) en dan zit dat er gewoon niet bij... mega irritant!
Ik ben er nog steeds boos over. Het vervelende is dat je de klantenservice belt en dan vraagt of ze iets willen regelen (na bezorging van het product of een ander product) en dan word afgescheept met nee mevrouw ik kan de klacht alleen noteren............