Ik ben op zoek naar leuke schoentjes voor mijn meiden. ze zijn 4.5 maand en hebben volgens mij app (hihi) 18/19 als maatje. Wie weet er leuke schoentjes in idee van uggs? De echte vind ik veeel te prijzig. Ik zoek een laarsje idee. Tips zijn welkom!!
name it heeft ze wel eens. en anders bij de h&m. op mp kun je vaak de slofjes voor rond 25/30 euro kopen zien er vaak nog heel mooi uit omdat ze toch alleen maar in kinderwagen liggen
Bij zalando is er een paar wat er super mooi uitziet, zijn ook van een echt schapenhuidje en wol. Ze zijn er jammergenoeg wel pas vanaf maat 21
Weet niet of je er van houd, maar van replay hebben ze nu een variant van uggs.. Helemaal vol pailetten! Ik vind ze geweldig! 35 euro.. Op de site van piccolino daar zie je ze !
Mijn zoon van een jaar heeft ook maat 18/19. Ik zou dus even de voetjes na meten en niet van die app uitgaan Lees trouwens mee, wil ze ook voor onze 3de spruit
Klopt, mijn dochter is ook net maat 18 voorbij. En nichtje van ons had met 1 jaar maat 24/25. Maar voor de zekerheid even op laten meten kan geen kwaad.
Vorig jaar had ik maat 16,17 en 18 gekocht bij de prenatal. Gewoon schattig en lekker warm! Koste iets van 8 euro. Grijs en beige.