Wat te doen situatie buren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Snies, 17 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Het is echt een hele lastige situatie maar ik hoop dat je weet dat ik bedoelde met "ze moeten gewoon" dat er IETS veranderd moet worden. En dat is duidelijk aan de kant van het somalisch gezin. Dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is moge duidelijk zijn maar zo langer doorgaan kan ook niet. Ik haakte in op een reactie wat ik eerder al las m.b.t. de politie bellen. 'S nachts word je knettergek als je niet kunt slapen. :o: Daar weten moeders alles van :roflmao:
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  2. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.463
    2.294
    113
    Ik zou alle mogelijkheden die je hebt
    Ik denk juist dat wanneer duidelijk wordt dat dat wel echt MOET er misschien pas iets verandert. Zolang het een simpel verzoek is of een beleefde vraag wordt er blijkbaar niet op gereageerd. En misschien pas wanneer duidelijk wordt dat indien er niets verandert ze bv het huis moeten verlaten er misschien pas iets gaat veranderen. Helaas werkt het bij sommige mensen zo
     
  3. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    Jullie hebben al meerdere keren aangegeven dat ze overlast veroorzaken. Als ze daar dan niks mee doen dan zijn daar consequenties voor.
    Zoals
    - woningbouw/huurverreniging inschakelen.
    -gemeente
    - of zelfs politie.

    Overlast is overlast en ja een feestje of een avond met een jengelend kind is wat t is.
    Maar elke avond een stuiterende peuter tot 2 uur snachts... Sorry maakt me niet uit waar je vandaan komt maar das niet normaal.
     
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.044
    113
    Jawel, er moet ook iets, dat zeg ik ook. Maar met ‘ze moeten gewoon’ gebeurt er niks. Dat is net zoiets als dat je dik bent, er iemand tegen je zegt: je moet gewoon afvallen. Of tegen iemand met ADHD: je moet gewoon een lijstje maken.
    Het werkt niet op die manier.
    Ja en moet iets gebeuren en ja er moet gekeken worden hoe die boodschap gebracht moet worden; al dan niet met consequenties.
     
  5. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.687
    9.656
    113
    Dus kort gezegd leven deze mensen geisoleerd in hun eigen ritme, en heeft niemand tot hun kunnen doordringen. Eigenlijk zou je ze dan moeten vragen: wat willen en verwachten jullie hier, en hoe kunnen we daarbij helpen? Is dit hoe ze willen leven? Of zijn ze te porren voor, om te beginnen, VVE voor het kindje, en misschien ook nog wel meer werk/cursussen? Ook voor hen zal er geen eindeloze uitkering zonder tegenprestatie zijn. Misschien ook in die zin niet slecht om een opening te forceren via woningbouw, politie oid.

    En anders organiseer je een paar kinderfeestjes om 9 uur 's ochtends met een berg peuters en K3 op de speakers :evil: misschien dat ze de hint dan snappen
     
    Vero0504 en LMSB vinden dit leuk.
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    Ik heb een dochter te leen!
     
  7. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.137
    4.355
    113
    Home

    Haha jaaaa dan komen ze wel in het ritme :roflmao:
     

Deel Deze Pagina