Deze knul is geboren als vrouw en heeft een sexveranderende operatie ondergaan. Mijn tweede vraag is nu... Stel je bent vrijgezel en je komt een leuke jongen/man tegen en het klikt heel goed. Dan vertelt hij je dat hij geboren is als vrouw. Zou je dan toch een relatie met hem aan kunnen gaan of kan je dat vroegere vrouw zijn niet loslaten? Ik zou het echt niet weten, maar denk eerlijk gezegd dat ik dat vroegere vrouw zijn niet los kan laten.
Dan is zij/hij goed opgeknapt Maar ik zou als het klikt gewoon verder gaan met hem, bedoel waarom zou je iemand ineens afwijzen terwijl het klikt met elkaar. Zou het wel handig vinden eigenlijk, een vent die precies weet wat een vrouw wilt
Nee vindt hem niks, sorry.. Maar als ik een vent zou ontmoeten die vrouw zou zijn geweest.. nee geen probleem mee
geen idee.. ben wel erg gehecht aan het geen wat tussen de benen van de man zit edit: lees net dat ie ook een piepie heeft.. dan zou het geen probleem zijn
Ik zou gewoon met hem verder gaan. Je bent ten slotte niet voor niets verliefd geworden en ik vind ( mijn mening ) Dat het er dan niet toe doet of hij vroeger vrouw geweest is.
Ik dacht al zoiets te zien....maar nee ik zou dan nisk met die persoon kunnen hebben ......denk ik...maar dat is weer typisch iets wat je moet meemaken voordat je hierover kunt meepraten denk ik