klacht pampers

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

nog nooit heb ik dit met pamper mee gemaakt. ik heb nu al bijna 10 luiers met de plakstrip eraf.

ik wil dit toch melden maar hoe?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Als het goed is staat er een telefoonnummer op het pak luiers.
    Waarschijnlijk moet je 1 kapotte luier bewaren en later naar hun opsturen.
    En waarschijnlijk krijg je van hun een leuke attentie als dank voor je klacht.

3. Skye

Skye Niet meer actief

Gewoon even gaan naar www.pampers.nl en dan onderaan de pagina op contact klikken. Dan kan je mailen!!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik trek regelmatig een plakstrip kapot.. Gebruik de luier dan vaak voor het slaapje tussen de middag.. romper aan en dan blijft hij wel zitten.;)

Heb er zelf nooit aan gedacht maar ga het in vervolg ook maar melden!:)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

duhh :) ( ben er echt niet bij vandaag)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja weetje een keertje is niet erg. maar er ziiten 34 luiers in een pak en als ik dan 10 strips kapot trek dan word het een dure hobby

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dat is waar..

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    och jee ik trek er geregeld ook een stripvan stuk, en dan gooi ik hem gewoon in de vuilnisbak en pak een nwe

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

deed is ook hoor. maar nu was het echt extreem.

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    misschien heb je dan net even een 'maandag-morgen' pak erbij zitten gewoon even een mail sturen en wie weet komt er een leuke reactie van hun kant

11. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    Ik heb nu een voordeelpak! waar alle luiers als je ze open vouwt het plastic randje bij de liezen aan het binnenstuk (waar ze plassen) blijft plakken en ik dus ook of de luier kapot trek of mijn meisje heeft een plastic randje tussen haar billen heel vervelend. ga ook maar een klacht indienen want dit zijn 64! luiers ellende!

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ik ben echt dik te vrede over pampers!!! wil echt nooit meer iets anders maar ik zou het zeker even melden bij de site

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vind Pampers zowieso al vreselijke luiers maar dit zou ik idd wel aankaarten.

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik heb het ook oit gehad met een pak, mail gestuurd, maar nooit wat teruggehoord. Verder dik tevreden.

Je kan teruggaan naar de winkel, misschien hebben die een klachtenprocedure.

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    melden bij pamper.. ze zullen je vragen naar het nummer wat er op de pamper staat (naast het plakstripje)
    je krijgt dan het geld retour op je rekening... :)

16. Meara

Meara Niet meer actief

heb het ook gehad en er een melding van gemaakt.
    Ze willen de kapote luiers vergoeden maar daarvoor willen ze zo veel info dat ik het gelaten heb.

17. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Melden via de mail.. en wachten op de vrachtwagen. (wat hopelijk voor je huis stopt met pampers voor 2 jaar ;)) succes meid.

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb het een keer gehad met pampers, en ben naar de winkel terug gegaan en heb een nieuw pak gekregen.

19. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb van de week een klacht gestuurd naar het Kruidvat (via de site, werkte heel makkelijk). Ik had een pak luiers waarvan 1 strip niet plakte. Ze waren nog wel bruikbaar. Zo eerlijk vertelt in de mail. Afgelopen zaterdag kreeg ik een grote doos met 2 grote pakken luiers, een excuusbrief en een retourenvelop waar ik 1-2 luiers in moest doen. Geweldige service vind ik! Misschien dat ze bij Pampers ook zoiets hebben..

20. Seth

Seth Niet meer actief

geen idee....

maar viel me ook al op laats... dat ik er verschillende had.....
    het plakstukje eraf...

heb ik een stukje tape erop gedaan....

Deel Deze Pagina