Wat te verwachten wij en miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Porkie, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Net bij het vegen bloedverlies. Heb geen buikpijn ofzo.
    En het loopt niet enkel maar bij het afvegen.

Maar hoe gaat het dan bij en miskraam?

2. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik begon rustig aan te bloeden in de middag,net zoals een menstruatie.
    In de avond verloor ik meer bloed en een soort stolsel-zakje,wel wat groter als normaal,maar voelde echt dat het anders was als normaal.
    Maar wist meteen,ja dat was het...
    Ik heb een paar krampjes gehad,maar geen pijn.
    Hierna was het net als mijn menstruatie,wel wat meer stolseltjes.
    Ik was ongeveer even ver als jou.

Sterkte

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Bij mij begon t een paar dagen met bloed bij t afvegen en af en toe een beetje in de onderbroek. Na een paar dagen zette t door.

4. bolli

bolli Niet meer actief

Bij mij is het begonnen met bruin verlies bij het afkuisen.
    Dag nadien beetje bloed door de slip dan weer enkel bij het afkuisen tot een week later veel bloed en vrucht verloren.
    2weken later (nu dus) niks meer enkel gekleurde slijmverlies.. weet niet wat het is

Ik had in begin lichte menstruatie pijn. De dag dat ik het vruchtje verloor had ik heel veel pijn ik kon niet liggen of zitten. Ik lag gwn op grond op handen en knieën.. maar we zijn er gelukkig doorheen geraakt en dat allemaal spontaan

5. Koekie83

Koekie83 Actief lid

24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij begon het met licht bloedverlies tijdens het afvegen een paar dagen na NOD en dat is nog bijna 3 weken zo doorgegaan, toen een avond een naar gevoel in mijn maag en de volgende dag ging ik plassen en begon het bloed te lopen, maar stopte gelijk weer. Toen een echo gehad waarop te zien was dat het hartje gestopt was en 's avonds zette het bloeden echt door.

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Een aantal weken geleden met zes weken een miskraam gehad. Het was eigenlijk een soort menstruatie maar dan met stolseltjes en wat vreemde pijntjes. Ik had aan een kant buikpijn en was bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik heb bij slechts een mk bloedverlies gehad. En dat was onschuldig want dag eens een kloppend hartje gezien. Hier stopte de groei met 6-7 weken maar bleef wel zitten. Dus 3 keer een missed abortion. Bloedverlies geeft 50/50 kans. De kans is ook zeker aanwezig dat t goed gaat.

8. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Heb bij mijn dochter een bloeding gehad. Maar dat liep ineens en toen was het gedaan.
    Nu heb ik sinds gisteren wat bij het vegen en vande vm een maandverbandje vol. Helder bloed niet echt stolsels wel slijmerig. Verder niet echt buikpijn.het is minder bloedverlies als bij mijn maandstonden. Wat onzeker allemaal bah!

9. bolli

bolli Niet meer actief

Dat is wel veel bloed dan? Ja zou naar de vk bellen en anders naar het spoed Ik weet niet hoe het is bij jullie in nl

10. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ik woon in belgie en heb naar de gynecoloog gebeld. Maar ze zegt dat een controle geen zin heeft. En dat dit niets wil zeggen. 50/50 kans. 17 dec stond eerste echo gepland en dan moest ik gewoon kopen om te kijken.

11. irongirly

irongirly Actief lid

4 apr 2015
    117
    42
    28
    Ik woon ook in België en heb vannacht een miskraam gehad. Was net 6 weken. Had vanochtend gebeld en moest meteen langskomen op de spoed. Echo gehad en bloed afgenomen. Maandag weer terug naar de huisarts om nog een keer bloed af te nemen om te kijken of de waardes verder zijn gedaald omdat ze een bbz niet uit konden sluiten.

Succes 17 december, ik hoop dat 't voor jou beter afloopt

12. bolli

bolli Niet meer actief

Raar? Da's wel nog lang wachten.
    Bij mij met mijn mk had ik enkel bruin verlies en toen ik mijn gynaecologe belde zei ze dat ik niet eens moest wachten en gewoon naar het spoed moest ook al is de kans dat het gwn goed is.

Dus ik zou gewoon gaan dan weet je het ineens direct of het goed zit of niet. Met 6wk kan je wel al iets zien

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Over een week zouden ze zeker een hartje moeten kunnen zien
    Dus blijven bellen!

Hier enkel roze afscheiding bij mk

14. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Bij mij begon m'n miskraam met roze afscheiding bij het afvegen.
    Dag later nog steeds, maar in de middag echt rood en later ook stolsels.
    Ik had vk ook gebeld toen ik roze afscheiding had, ze konden niks doen. Kon alle kanten op. Met 7 weken mocht ik langskomen. Nu voor de miskraam om te kijken of alles schoon was. Maar ook als het bloedden niet zou doorzetten om te kijken of het goed zit.

15. bolli

bolli Niet meer actief

Ja ze kunnen er niets aan doen maar als je met twijfel zit is het ook niet leuk.
    Ik zou da liever willen weten zo dat ik niet met valse hoop zit moest het toch mis zijn

Deel Deze Pagina