Hallo, Ik zal even kort mijn verhaal uitleggen. Ik wil graag een gsm kopen via een mobile webshop die nog vrij nieuw is. Ik heb wel de kvk gegevens en ing bank nr en btw nr maar verder dus niets. Geen adres ofzo. Zijn die gegevens wel een teken van veiligheid of niet? Ze hebben ook nog geen website. Ik kan de gsm kopen en betalen via paypal, overboeken zelf en ik denk ook wel eenmalig afschrijven(maar hoe veilig is dat, kunnen ze dan niet nog meer geld afschrijven). Ik heb op zich geen slecht gevoel bij deze shop maar over het algemeen kun je natuurlijk niemand vertrouwen. Ik heb ze gevonden via MP. Ik ben dus bang dat als ik betaal en vervolgens het pakketje binnenkomt dat er dus of niets in zit of een defecte of iets dergelijks. De meeste horror verhalen haal ik me in mijn hoofd hihi. Aangezien het om een flink bedrag gaat 350 euro wil ik toch op safe spelen. Stel mijn horror verhaal komt uit, dan ben ik toch mijn geld kwijt, of via een betaalwijze kan ik mijn geld dan nog terug krijgen? Ik hoop dat iemand raad weet, anders moet ik het misschien maar niet doen. Alvast bedankt.