meiden moest vandaag een ctg van ons mannentje laten maken en zijn hartslag was hoog rond 180 en soms boven de 200 ook wel is tussen de 150 en 170 daarna een echo gehad en de gyn zei geen zorgen nou moet ik morgen terug voor nog een ctg wie ow wie heeft ervaring hiermee liefs diaan
Hoi, Ik heb zondag aan de ctg gelegen en ik had weeen en iedere keer als ik een wee kreeg ging het hartje van ons kindje ook de rond de 170/180. Vandaag moesten we terug voor controle en had ik het na gevraagt of het kwaad kan. Maar dat kon het niet dus ik moest me niet druk maken. Ik moest me drukker maken als het hartje laag zal gaan. Groetjes Lieverdje,
Maak van je tekst maar mei Lieverdjuh Volgens mij zit je beebje nog lekker waar die zit.... Nog 2 dagen te gaan! *zooo dat was offtopic*
Ik heb ook net een paar ctg's gehad. De hartslag liep soms ook hoog op. Maar dat is normaal werd me gezegd. Zou me er niet al te veel zorgen om maken, als zij het niet vertrouwden dan hadden ze je dat zeker gezegd. groetjes
Niks hoor....gewoon omdat er specifiek april in je tekst staat. Ik heb je verder niet gevolgd hoor...maar zo eind van de maand wordt het wel spannend of je het wel haalt nog in april. Ik lees net dat je al wel wat weeen hebt gehad...dus wie weet
Oh ik snapte um net niet haha zal wel met de zwangerschap te maken hebben. Ja dat klopt dat staat bij me fotootje maar ik laat het nog even staan want april is nog niet voorbij en ik ben morgen uitgerekent dus wie weet. Zelf denken wij dat het niet gaat gebeuren in april en dat ik nog wel wat langer loop dan 40 weken. Vandaag nog terug geweest voor controle maar heb nog steeds 2 centimeter ontsluiting terwijl ik gisteren heel de dag pijn in me buik had het schiet niet echt op.
ik heb een week in het vu ziekenhuis gelegen vanwege een hoge hartslag bij die kleine,hij was 225 continu ,ze hebben uiteindelijk mij pillen moeten geven om zijn hartslag naar beneden te krijgen,nu hij er is heeft hij nergens meer last van we moeten nog wel terug voor controle,maar hij heeft een uitgebreide echo gehad van zijn hart en het ziet er goed uit
Bij ons is de hartslag van de kleine ook best hoog. Van 150 naar 170-180. De gyn. vroeg nog aan me: was het erg actief, maar dat viel mee...Voor de rest zag het er goed uit, dus ik neem aan dat het geen kwaad kan, het zijn gewoon lekkere druktemakers . Ik moet morgen ook nog terug voor een ctg, m'n bloeddruk is te hoog
Heb vorige week ook oa CTG gehad, het is heel normaal als het tussen 150 -180 gaat. Soms draait de baby ook en dan is het plotseling wat lager. Daarom is het niet zo constant steeds. Wat ik wel begrepen heb is dat het niet heel lang laag moet zijn bv. 140 of lager, dan is je baby in nood. Ook kan het apparaat soms heel even jou hartslag oppikken en die is uiteraard niet zo hoog! Geen zorgen, als het niet goed is melden ze dit echt wel. En beter een keer teveel aan het apparaat dan twijfels.
De hartslag van mijn baby zit rond de 120 en 140 in, ook dit was keurig zei de gyn tegen mij. Hij/zij had wel eens hogere pieken, maar de gem was 140.
Ik heb ook nog een bakerpraatje gehoord dat als het een hoge of lage hartslag is dat het een jongen of een meisje is. Maar ik weet niet meer of een hoge een jongen of een meisje zou zijn! Het blijft een verrassing
Onze dochter had vrijdag ook een hartslag van 180/190, er werd gelijk een hartfilmpje gemaakt... Ik schrok me een hoedje trouwens, ik was alleen en dacht nou vandaag geen bijzonderheden...... Het hart filmpje was helemaal in orde dus waarschijnlijk een moment opname! Mijn gyn zei dat het idd weleens voor komt dat die wat hoger is. Gr