Wat te doen tegen misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mees, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Je hebt speciale lolly's tegen misselijkheid bij zwangerschap. Ze heten preggypops, geloof ik.
    Misschien helpt dit.
    Sterkte ermee.
    x Linda

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wat ik doe is smorgens de wekker een half uur eerder zetten, dan een Lu cracker in bed eten en lekker nog blijven liggen (normaal ging de wekker en stond ik gelijk naast mijn bed)
    Verder eet ik juist veel appels, die krijg ik goed weg en eet ik elke keer een klein beetje. Wat ik ook heb gemerkt is dat als ik op tijd naar bed ga (uiterlijk 9 uur) minder last heb, hoe moeier hoe meer misselijk. :cry: dus saai is het hier wel in huis. :(
    Warm eten krijg ik zo ongeveer niet weg, 3 happen en ik zit te kokken of vol. gisteren met VK besproken, is niet zo erg nu nog als je maar genoeg groente en fruit binnen krijgt, nou dat laatste zit wel goed. maar iets warms. :x
    Ohja en MUNT THEE. dat werkt echt goed!

TJa succes en sterkte, volgens mij werkt bij iedereen weer wat anders.

3. Niet meer actief

pffffffff ik ken het probleem. Ik kan zuivel,vlees en normaal drinken niet meer verdragen. Met moeite houdt ik een kopje thee binnen, maar dan wel een kinderkopje anders is het te veel. En verder alleen maar wit brood met hagelslag, wat ik voorheen niet at!
    Ik hoop zo dat het een keertje overgaat want ik houdt geen kilo's over zo. En ik wil zeker niet terug naar het ziekenhuis! Maar goed het is voor ons goede doel! ;)

4. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou ik moet zeggen dat ik ook de hele dag misseijk ben.
    Heb al van alles geprobeert maar iedere keer begint het weer.
    Eet zoveel mogelijk kleine portie's maar dat is niet voldoende.
    Ga vaak even op de bank liggen tot het ergste voorbij is, dat verlicht dan wel iets.

Maar aan de andere kant bij mijn meiden had ik er totaal geen last van, zal het misschien nu een knul zijn wie weet. :)
    Ik hou de moed er in het kan nog zo lang duren.
    (Hoop van niet)

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik krijg ontbijt op bed van mijn vriend en dat werkt bij mij prima, verder gewoon regelmatig eten.

Deel Deze Pagina