Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Stephanie20, 30 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Vandaag ben ik twee dagen overtijd, vanmorgen een testje gedaan en volgens mij was hij op het eerste opzicht negatief, gelukkig slim geweest en de test even in het licht gehouden...daar zag je een mooi streepje even dik als het controlestreepje. Hij was wel zeer vaag, nu vraag ik mij natuurlijk af ofdat ik wel zwanger ben.

Als je een negatieve test in het licht houdt zie je dan een streepje?

( Ik heb wel geen foto genomen van mijn test en nu is hij natuurlijk niet meer betrouwbaar)

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als de streep kleur bevat, ben je zwanger! Zo niet, dan zou ik over een paar dagen nog eens testen. Succes!

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Weljah toen ik vanmorgen keek dacht ik dat hij héél lichtblauw was.

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Met welke test heb je getest?

Klinkt al een heel klein beetje hoopvol! ;) Maar neem je de pil nog of zo? (aan je onderschrift te zien)

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Met een test van de hema.

Neen ik neem al 7 maanden geen pil meer, al altijd mooie cyclussen gehad, juist nu doet mijn cyclus zo raar.
    Was van plan deze maand te beginnen met de nuvaring, we zullen zien.

Heb vorige maand ook zo'n testje gehad als deze ( wel 2 dagen voor mijn Nod getest, toen kon je ook zo'n vaag streepje zien) enkele dagen later weer opnieuw getest en toen was hij volledig negatief zelfs als je hem in het licht hield. Vorige maand heb ik toen wel serieus gebloed zelfs zo erg dat ik naar de ha moest. Waarschijnlijk heb ik een vroege miskraam gehad ( natuurlijk dom van mij om voor mijn nod te testen)

6. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dat zijn de testen die eigenlijk hetzelfde zijn als die van het kruidvat? Dan vrees ik dat ik je moet teleurstellen, ik heb namelijk met die kruidvattesten al vaak valse (lichtblauwe) lijntjes gehad! (Op foto niet echt zichtbaar, maar in het echt waren het duidelijk lichtblauwe lijntjes. Bloedonderzoek was echter steeds negatief)

Maar bij jou kan het natuurlijk altijd anders zijn!

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Zou heel goed mogelijk kunnen hoor. Weljah ik ga er toch vanuit dat hij negatief is hoor ;) Al vind ik het wel raar toen ik voor mij nod teste zag je een streepje, daarna niet meer. Toch veronderstellen we dat ik vorige maand een miskraam gekregen heb...zoveel bloedverlies niet normaal om het eventjes vies te zeggen, het liep er gewoon uit.

We kijken er nog eventje op aan, en nu maar hopen dat ik vlug ogni wordt. Want zo lang heb ik nog nooit moeten wachten, je lichaam kan je nogal voor de zot houden.

Speeters nog veel succes met het zwanger worden.

8. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Dank je wel!

Ik hoop dat er voor jou snel duidelijkheid is, ik heb met die vage lijntjes ook de muren opgelopen! ;)

9. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ook ik heb al eens staan juichen met een hema test.

maar helaas.....
    in het licht staat er zelsf al een streepje voordat je de test gebruikt.

ik hoop het natuurlijk wel voor je...

liefs esther

10. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Bizar, ik heb de vorige keer toen ik dat licht streepje had, nog twee extra testen gekocht om toch wel zeker te zijn als ze nog niet gebruikt waren dat er geen streepje stond, ik heb ze in verschillende hoeken bekenen en geen streepje op te merken.

Nujah ik ga ervan uit dat het een dikke negatieve test is.

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    aaaah, de beruchte testen!
    Ik heb steeds zo'n streepje! deze ronde ook, maar ik vertrouw hem voor geen meter!
    Neee, geen kruidvat, trekpleister of hema testen, 1 pot nat! ;)
    Succes!

12. esther 7

esther 7 Bekend lid

18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik wil je echt niet ontmoedigen hoor...

wie weet is het wel raak.

liefs esther

13. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Lola 1982: Welke testen gebruik jij dan wel. Die kruidvattesten en die hematesten zijn lekker goedkoop en daarom gebruik ik ze. Andere teste zijn direct zoveel duurder.

14. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik gebruik die van de webwinkel hier, goedkoper kan haast niet, en ze zijn ook veel duidelijker!

15. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik ben waarschijnlijk zo blind als een blinde koe maar ik kan nergens die webwinkel vinden :oops: :oops:

16. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb zelf even moeten zoeken, maar links in de zijbalk staat er een reclame advertentie en als je daar op klikt kom je in de webwinkel: http://www.matcare.nl/
    Maar het gaat precies niet meer via deze site zelf? In ieder geval is de prijs niet veranderd en de kwaliteit ook niet;)

17. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi ik zocht ze ook al, :oops: dat was ook mijn vraag ofdat het niet meer via de site gaat. :rolleyes: blijkbaar was ik niet de enige.

jennie

Deel Deze Pagina