Grrrrmblll

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Tegenover ons wonen mensen. Die mensen zijn nu al 4 weken bezig met de verbouwing van hun tuin. Elke freakin' dag staat er in de ochten om 07:00 een fijne leuke vrachtwagen voor de deur. Die vervolgens weer allemaal stenem komt ophalen, brengen, weggooien weet ik veel wat. En dat ding maakt zo'n ontzettende rotherrie dat je er wakker van wordt.

Nu is dat niet erg, maar wel als de chauffeur een sigaretje gaat roken en koffie gaat drinken en dan dat klereding aan laat staan. Met als gevolg dat ik vanochtend om 07:00 uur wakker werd en dat ding pas om 09:00 uur wegreed terwijl ie alleen een pallet stenen af hoefde te leveren.

Ik word er nou een beetje moe van eerlijk gezegd. Prima als je met je tuin bezig bent, prima als dat 872 weken duurt, prima als er 73 keer per dag een vrachtwagen langsrijdt, maar lever dan je dingen af en ga weg, laat niet dat ding aan staan en lopen ronken als je zelf binnen koffie gaat drinken.

Grrrrrr

2. misschien moet hij ook nog wel zijn reetje vegen :D

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    lol.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou er even wat van zeggen of gewoon zijn sleutel omdraaien (heeft mijn man ook een keer gedaan om 00.30 's nachts met een oude diesel die voor onze deur stond te draaien al meer dan een kwartier:D)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zou gewoon even heen lopen en inderdaad zeggen.. Start hij niet meer als je hem uitzet? jawel.. o nou wil je dat dan gewoon even doen.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Tja, niks aan te doen, of je moet er even wat van gaan zeggen :)

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    You go girl deze vind ik leuk haha

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Aso!! Die gasten denken waarschijnlijk omdat ze zelf al aan het werk zijn de hele wereld wakker is....

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er inderdaad even heenlopen, lijkt me effectiever dan hier klagen.

Anders maar een bakkie meedrinken, zit niks anders op :D

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Pfff wees blij jij kan er nog wat van zeggen!

Bij ons zijn ze alla straten al 4 mnd opnieuw aan het bestraten en die bakstenen moeten er eerst uit natuurlijk! Schrik je je eigen rot van het gebulder van bakstenen die een container in gaan om half 7!!!!! Graafmachines die maar herrie blijven maken tractoren die de straten in en uit rijden..

Plus het parkeer probleem wat we hier al hadden.. Is nog vele malen erger geworden!!!

11. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    er wat van zeggen....

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeem:
    Het is dat je in Den Haag woont, zou anders denken dat wij in dezelfde straat woonde (ben net verhuisd!).

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha verschrikkelijk he?

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

nou sesamstraat is anders helemaal niet zo'n rotzooi.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou er zeker iets van zeggen! Vreemd dat mensen zelf niet even kunnen bedenken dat er mensen om hun heen wonen..

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zou er wat van zeggen hoor!
    Dat het een paar keer gebeurd dat kan...maar niet elke dag hetzelfde verhaal!

Deel Deze Pagina