Gevoel dat je zwanger bent maar je kunt "officieel" nog niet testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mopje89, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Hoi hoi,

Even een vraagje, is er iemand die voordat je kunt testen al het gevoel had zwanger te zijn en dat klopte ook?

Ik heb een heel sterk voorgevoel (word dan 2e kindje) en heb ook wat symptomen maar ik wil nu nog niet testen, kan eventueel a.s. Dinsdag testen (4 dagen voor ongesteldheid).

Is er ook iemand die bijvoorbeeld al 6 dagen van te voren heeft getest met een test die je eigenlijk pas 4 dagen van te voren kan gebruiken en was positief?

Ik hoor het graag dames!

Lieve groetjes!

2. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Herkenbaar! Ik voelde me vanaf 6 dpo ongeveer anders. Sterk vermoeden dat ik zwanger was. Op 8 dpo getest en was omowit. 9 dpo een lichtstreepje en die liep mooi op :)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja ik had het bij beide zwangerschappen

4. Mamamd

Mamamd Actief lid

23 feb 2016
    253
    0
    16
    Ik had het de vorige maand. Maar om teleurstelling te voorkomen had ik ook 4 dagen voor NOD getEst en idd mijn testen liepen mooi op. Helaas werd dit een mk😟

5. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Ja het is zo raar, als ik nu bij mezelf denk, nee het is niet zo, dan krijg ik er een gevoel bij dat het wel zo is, heel raar, ik kan mezelf niet wijsmaken dat het niet zo is omdat mn gevoel er meteen inspringt! Ik heb dit gehad toen ik 3 jaar geleden testte, ik wist ergens gewoon dat ie positief zou zijn en dat was ook zo! Dat heb ik nu ook weer heel erg! Ik testte toentertijd toen ik 1 dag overtijd was en de streep was meteen super duidelijk! Ik dacht miss produceer ik veel Hcg en is er een kansje dat ik nu al een positieve test heb! Spannend dames, ik laat het wel weten!

6. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Heb ik wel eens gehad, bleek nooit waar :p maar kan me voorstellen dat het bij n 2e anders is, dat je toch iets herkent..

7. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    De laatste ronde dat ik ook daadwerkelijk zwanger was, twijfelde ik nog, maar toch voelde ik me anders waardoor ik dacht dat het nu wel eens raak kon zijn en het klopte

8. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Je kan gewoon testen en als hij negatief is en je menstruatie blijft uit dan over paar dagen gewoon weer proberen want dan kon t toch te vroeg zijn. Succes.

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    jup ik had het ook. eigenlijk vanaf de eisprong. (weet dat het eigenlijk niet kan ivm met hcg en innestelen enzo. maar had toch een heel sterk vermoeden). op vakantie heel veel moeten plassen. steken gevoeld en veel afscheiding en weet ik het allemaal. toen bij thuiskomst een dag heel erg misselijk geweest en ja hoor. na bijna 40 uur niet geslapen (terug reis van vakantie etc.) en heel veel geplast die 40 uur. had ik een knaller van een positieve test.

10. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Jaa,, was gelijk na m'n miskraam! Maar had zo sterk het gevoel dat ik zwanger was. Wel netjes tot mn NOD gewacht en binnen een paar seconde een mooie streep!:)

11. Stemine

Stemine Actief lid

3 okt 2016
    302
    505
    93
    België
    Ik had ook dat gevoel op 6 of 7 DPO en de hele week erna. op 4 dagen voor NOD een heel lichte positieve test en elke dag liepen mijn testen mooi op. 3 dagen na NOD de laatste test gedaan en die was direct mooi donker.

Het was van de eerste keer raak, dus wist niet echt wat ik wel of niet moest voelen. Maar een klein stemmetje in mij zei dat het raak was.

Moest ik het opnieuw meemaken bij een volgende zwangerschap, ga ik mooi afwachten tot mijn NOD of paar dagen erna om te testen. Er kan nog zoveel mislopen voor je NOD, en die onzekerheid geeft veel stress. Na NOD heb je normaal gezien direct een mooi streepje ;)

Veel succes in ieder geval met je test van morgen of 1 van de volgende dagen!

12. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Ik kon het niet laten, heb de test al gedaan! Ik zie een heel licht plusje😁😁 zal de foto zo uploaden, lukt nu even niet!

13. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Foto 1

Bijgevoegde bestanden:

14. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Foto 2

Bijgevoegde bestanden:

15. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Ik ga over een paar dagen nog een keer testen! 😁🎉

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Duidelijk hoor gefeliciteerd!!

17. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik wist bij de eerste dat ik zwanger was een paar dagen voor mijn vermoedelijke nod. Ml geloofde mij niet aangezien ik net gestopt was met de pil.
    Maar ik wist het 1000% zeker en bleek ook te kloppen.

Gefeliciteerd! Hopen dat hij oploopt!

18. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Bedankt !!! Zo spannend! Hopelijk word het geen mk!

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    De plustest heeft veel meer HCG nodig dan die van 2 voor 5,- ondanks dat dat de zogenaamde 'early testen' zijn. Ik zou dan ook die van 2 voor 5,- even halen, die zouden nu dan al veel duidelijker moeten zijn dan bovenstaande test.

Ben benieuwd! :)

20. Lientjuh86

25 okt 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Ik heb vrijdag mijn NOD maar heb al sinds de bevruchting last van misselijkheid... ik dacht dat het niet kon maar lees er meer die ook vanaf bevruchting al dingen merken. Ik heb heel sterk het gevoel te hebben zwanger te zijn maar durf na een miskraam in augustus niks te hopen al krijg ik steeds meer symptomen. Gister kon ik het niet laten en een sensibaby test gedaan... dacht een ultra licht streepje te zien maar alleen als ik hem in het licht heen en weer bewoog hihi
    Heel veel s6 en laat je weten of het raak is?

Deel Deze Pagina