Wat te doen tegen treiterende jeugd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Panter, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee je moet hem niet het ziekenhuis in slaan, dat komt echt in jullie nadeel.
    Fijn dat je nu nog rustig kan zitten :)

2. Aloe

Aloe Niet meer actief

Je kan natuurlijk ook van bovenaf een paar mooie foto's maken.
    Mooie shots van het gezicht. Uitvergroten en op je raam plakken met daarbij de melding dat wanneer er nog een pijl of wat dan ook tegen je raam wordt gegooid dat je melding maakt bij de politie.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik zou echt niet heen gaan om ff lekker te gaan meppen...je weet niet wat er dan gebeurd..misschien sla je er wel 1 in coma of erger!! Of wie weet gaat er één echt door het lint en trekt die een mes of weet ik veel wat. Met slaan bereik je niks hoor, ze zijn met zn achten en met geweld los je dit echt niet op ben ik bang...
    vraag je buren en bel elke keer politie, overdrijf van mijn part maar de aanhouder wint. En vooral niks naar hun toe doen...

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja precies, daarom wil ik ook niet dat mn lief gaat meppen ;) Maar het is knap lastig een boze man van 2 meter lang en 1.5 meter breed tegen te houden...

Tot nu toe gaat het goed, ze zullen later deze week wel weer gaan klieren. Dan is man alleen thuis tot zijn nachtdienst begint en ik heb late dienst...kan hem dan dus NIET tegen houden...

Ik hou nu mn hart al vast als ik eraan denk...

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nou ik kan nu wel zeggen dat er vandaag iig niks gebeurd is!! Ik ga zo hondje uitlaten en dan even lekker slapen!
    gisteren lag ik op 1 oor te luisteren...nu ga ik snurken!

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ben blij voor je. Trusten voor strakkies:)

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    geweld is ook niet de oplossing... maar er zijn meerdere manieren om te overheersen hoor... zon rot joch ff goed beetpakken kan al helpen! Ik ben van mening dat ze dit juist bij mensen doen waarvan ze weten dat ze niks doen... dan gaan ze lekker door natuurlijk... ik was echt wel naar buiten gestapt en had ze overbluft... slaan vind ik wel te ver gaan maar even bij hun jas grijpen op een dreigende manier zou ik echt wel doen... maar niet iedereen is zo dus kan best begrijpen dat je dan angstig word als je er alleen voor staat omdat je man nog werken is... oud en nieuw moet nog komen... pfff ik zou voor die tijd die gastjes echt aanpakken hoor! en idd de wijkagent inlichten dat alshun dit niet serieus nemen je je man erop af stuurd met alle gevolgen... dat hij er zo zat van is.. waar is die politie dan die er voor de burger moet zijn??? waardeloos stelletje kneuzen....

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik zou ze met een knuppel opwachten. Niet om te slaan hoor, absoluut niet maar om ze bang te maken. Gna gna gnaaaa

Deel Deze Pagina