facebook vraagje mbt schoonfam.

Discussie in 'De lounge' gestart door fightforlove, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Hoi,

even nieuwsgierig. Hebben jullie je schoonfamilie op facebook?

Het zit nl zo. Mijn man heeft een stiefzus en ik doe normaal tegen haar maar mag haar gewoon niet.

Nu had ik haar van facebook verwijderd omdat ze een snitch is. Ze lult al mijn statussen door aan schoonouders e.d

Nu werd ik verplicht om haar weer toe te voegen als vriend door schoonmoeder en haarzelf.. snap wel waarom ze facbookvriendje van mij wilt blijven..niet omdat ze me aardig vind maar om alles maar te weten..

nu heb ik zo ingesteld dat ze geen nieuwe statusupdates enzo meer kan zien maar ik heb nu echt het gevoel van waarom ben ik verplicht om schoonstiefzus op mijn facebook als vriend te hebben terwijl ik niets met haar heb?

Wat zouden jullie doen?

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Gewoon eraf gooien. Het is JOUW fb. Ik heb mijn schoonfamilie niet op fb. Ik zie / hoor ze nooit. Hoeft t op fb ook niet.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Voor de lieve vrede zou ik haar in mijn vriendenlijst laten maar inderdaad wel zo dat zij mij status updates niet kan zien...
    Het zou me simpelweg geen ruzie waard zijn dus dan maar zo.

4. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Hahah nou sorry maar no way dat hun gingen beslissen wie ik op FB heb en wie niet

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Jouw facebook jouw feestje... Ik zou haar dus niet teruggevoegd hebben.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb mijn schoonfam niet op FB,... en verplicht om toe te voegen? LOL.. no way dus

FB is van mij...

7. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik heb mijn schoonfamilie etc wel op fb. Ik krijg van hun ook weleens een opmerking over bv een statusupdate zeg ik Mijn Facebook dus mijn zaak en als je het er niet mee eens bent verwijder je me lekker :)

Jij bepaald dus als zij vraagt waarom je haar er niet bij wilt kan je gewoon zeggen dat je het niet op prijs stelt dat ze jouw dingen doorbrieft :)

8. fightforlove

op dat moment kon ik helaas niet anders..anders was het bonje. ik denk nog even na aan de hand van de reacties wat ik ga doen. ik heb aan de ene kant zo iets van ik gooi haar er nu van af maarja met de kerst in aantocht waar ze ook daar is denk ik dus beter nu nog van niet anders verteld ze het gelijk aan mijn schoonouders en dan krijg ik denk ik de wind van voren van mijn schoonouders..omdat ze met haar geen ruzie willen...

maar denk ook bij mezelf waarom maken ze daar een probleem van?

9. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb mijn schoonfamilie wel op facebook, maar ik zie ze dan ook regelmatig en heb er gewoon een goeie band mee..

Met betrekking op jou post.. Jouw facebook, jij beslist wie je vrienden zijn en wie niet.

10. fightforlove

nou ben er toch uit..doe het gewoon na de kerst. anders verziekt ze de kerstdagen.

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dit is één van de redenen waarom wij niet meer meedoen aan social media. Dat gelul altijd! Als ze weillen weten hoe het met ons gaat komen ze maar gewoon langs!

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb sommige mensen wel en anderen niet van mijn schoonfamilie en ook van mijn eigen familie. Mijn facebook dus ik bepaal toch.

13. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik heb mijn schoonfamilie op fb, verder geen problemen mee. Toch heb ik sommige andere vrienden op kennissen staan, zodat deze mensen niet al mijn statussen zien.. Dit kun je instellen, misschien een optie? Toch vind ik als jij haar niet in je vriendenlijst wil hebben dit jou keus is. Ik vind het niet verplicht dat je haar moet accepteren.

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    wat belachelijk dat ze jou ertoe dwingen.
    Eraf gooien die snitch ;)

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier geen schoonfamilie en zelfs sommige compleet geblokt, lekker rustig :D

16. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Heb mijm schoonfamilie wel op facebook. Maar ik zet er ook geen dingen op waar mensen over te lullen zouden hebben. Maakt me wel nieuwsgierig om wat voor dingen het gaat maar de dingen die ik op facebook zet mag dus iedereen weten, inclusief schoonfamilie.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook geen schoonfam op fb wat mijn eigen fam niet eens alleen mijn moeder maar niet

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Uhhh?? Verplichten?

Zo had ik een vriendin die mij verplichte om op haar statussen te reageren anders ging ze van FB af.. Prima dan ga je toch?
    De eerste die mij verplicht dat ik iets met mijn FB moet doen is de moeite niet waard om er uberhaubt in te staan.

Dus nee ik zou het niet doen!

19. Linana

Linana Niet meer actief

Ik zou dr er nooit weer aan toegevoegd hebben in the first place ;)
    JOUW FB niet die van haar.

Als je het op deze manier eerst prima vind kan je het zo laten, als ze toch niks kan zien van je is er niet zo heel veel aan de hand.

20. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Lekker doen waar je zelf zin in hebt!!

Kort geleden de zus van mijn man van FB gedonderd! Ze kon alleen maar commentaar leveren terwijl je ze anders nooit ziet of hoort of intresse toont....

Deel Deze Pagina