Hoi, even nieuwsgierig. Hebben jullie je schoonfamilie op facebook? Het zit nl zo. Mijn man heeft een stiefzus en ik doe normaal tegen haar maar mag haar gewoon niet. Nu had ik haar van facebook verwijderd omdat ze een snitch is. Ze lult al mijn statussen door aan schoonouders e.d Nu werd ik verplicht om haar weer toe te voegen als vriend door schoonmoeder en haarzelf.. snap wel waarom ze facbookvriendje van mij wilt blijven..niet omdat ze me aardig vind maar om alles maar te weten.. nu heb ik zo ingesteld dat ze geen nieuwe statusupdates enzo meer kan zien maar ik heb nu echt het gevoel van waarom ben ik verplicht om schoonstiefzus op mijn facebook als vriend te hebben terwijl ik niets met haar heb? Wat zouden jullie doen?
Gewoon eraf gooien. Het is JOUW fb. Ik heb mijn schoonfamilie niet op fb. Ik zie / hoor ze nooit. Hoeft t op fb ook niet.
Voor de lieve vrede zou ik haar in mijn vriendenlijst laten maar inderdaad wel zo dat zij mij status updates niet kan zien... Het zou me simpelweg geen ruzie waard zijn dus dan maar zo.
ik heb mijn schoonfam niet op FB,... en verplicht om toe te voegen? LOL.. no way dus FB is van mij...
Ik heb mijn schoonfamilie etc wel op fb. Ik krijg van hun ook weleens een opmerking over bv een statusupdate zeg ik Mijn Facebook dus mijn zaak en als je het er niet mee eens bent verwijder je me lekker Jij bepaald dus als zij vraagt waarom je haar er niet bij wilt kan je gewoon zeggen dat je het niet op prijs stelt dat ze jouw dingen doorbrieft
op dat moment kon ik helaas niet anders..anders was het bonje. ik denk nog even na aan de hand van de reacties wat ik ga doen. ik heb aan de ene kant zo iets van ik gooi haar er nu van af maarja met de kerst in aantocht waar ze ook daar is denk ik dus beter nu nog van niet anders verteld ze het gelijk aan mijn schoonouders en dan krijg ik denk ik de wind van voren van mijn schoonouders..omdat ze met haar geen ruzie willen... maar denk ook bij mezelf waarom maken ze daar een probleem van?
Ik heb mijn schoonfamilie wel op facebook, maar ik zie ze dan ook regelmatig en heb er gewoon een goeie band mee.. Met betrekking op jou post.. Jouw facebook, jij beslist wie je vrienden zijn en wie niet.
Dit is één van de redenen waarom wij niet meer meedoen aan social media. Dat gelul altijd! Als ze weillen weten hoe het met ons gaat komen ze maar gewoon langs!
Ik heb sommige mensen wel en anderen niet van mijn schoonfamilie en ook van mijn eigen familie. Mijn facebook dus ik bepaal toch.
Ik heb mijn schoonfamilie op fb, verder geen problemen mee. Toch heb ik sommige andere vrienden op kennissen staan, zodat deze mensen niet al mijn statussen zien.. Dit kun je instellen, misschien een optie? Toch vind ik als jij haar niet in je vriendenlijst wil hebben dit jou keus is. Ik vind het niet verplicht dat je haar moet accepteren.
Heb mijm schoonfamilie wel op facebook. Maar ik zet er ook geen dingen op waar mensen over te lullen zouden hebben. Maakt me wel nieuwsgierig om wat voor dingen het gaat maar de dingen die ik op facebook zet mag dus iedereen weten, inclusief schoonfamilie.
Uhhh?? Verplichten? Zo had ik een vriendin die mij verplichte om op haar statussen te reageren anders ging ze van FB af.. Prima dan ga je toch? De eerste die mij verplicht dat ik iets met mijn FB moet doen is de moeite niet waard om er uberhaubt in te staan. Dus nee ik zou het niet doen!
Ik zou dr er nooit weer aan toegevoegd hebben in the first place JOUW FB niet die van haar. Als je het op deze manier eerst prima vind kan je het zo laten, als ze toch niks kan zien van je is er niet zo heel veel aan de hand.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt!! Kort geleden de zus van mijn man van FB gedonderd! Ze kon alleen maar commentaar leveren terwijl je ze anders nooit ziet of hoort of intresse toont....