Zoals de titel al zegt wat tegen die geur te doen heb al van alles geprobeerd heb sowieso altijd zakjes erin maak elke week sopje erin met chloor leg stuk zeep op bodem maar ondanks dat altijd als ik zakje vervang komt er een vieze geur uit emmertje wie heeft de tip
Nieuwe emmertjes kopen?.. als alles wat jij doet al niet helpt... Ik heb met de luier emmer gehad dat die zelf begon te stinken al zat er niks in. Die heb ik gewoon een nacht buiten gezet en nu stinkt ie niet meer. Is misschien nog het proberen waard..
Soda of azijn al geprobeerd? Zo ja, nieuw emmertje kopen en niet nat laten worden. Ik snap wel dat hij vochtig wordt op de badkamer zelf, maar ik bedoelde meer van op een andere locatie zetten zodat je er geen water in laat stromen tijdens het douchen/in bad gaan. Vaak komt het door het water. En plastic is erg gevoelig voor nare geurtjes.
Wat doet het emmertje in de badkamer . Ik bedoel waar dient het voor? Ik heb geen emmer in de badkamer.
Whaha! Ik moest hardop lachen On topic: pedaalemmer neem ik aan? Ik zou nieuwe aanschaffen en zorgen dat ie droog blijft.
Ik heb ook een pedaalemmer in m'n badkamer staan. Ik maak me in de badkamer op dus de watjes en doekjes worden daar ingegooid. Heb er ook altijd een zakje in. Die maak ik 3x per week leeg en maak ik schoon met dettol. Misschien vaker het zakje vervangen omdat het gaat broeien door het vocht in de badkamer zelf? Edit : ik maak het emmertje schoon met dettol niet het zakje
Getver. Emmertje wegggooien. Geen emmertje meer neerzetten. Regelmatig nieuw emmertje kopen. 😏
Emmertje in badkamer is voor inleg kruisjes maandverband. Watjes van gezicht reinigen enz en die hygiëne zakjes gebruik ik al en emmer is nog nooit nat geworden maar ga de dettol nog proberen een anders idd mss x buiten zetten anders Maar nieuwe binnen emmer kopen buiten kant is rvs
Emmertje badkamer maak ik iedere dag leeg nadat iedereen in de douche is geweest. Ik spoel t ook even uit met sop. Emmertje in de wc heb ik niet, mijn eigen verband gooi ik in meteen in de container, voor vreemden hoef ik geen emmertje te zetten, hoef toch geen verband van anderen uit mijn emmertje te plukken?
Nou inderdaad! Moet die de hele avond met een bebloede tampon in haar broekzak bij je op de bank zitten?
Hier loop ik altijd tegenaan bij mannelijke vrienden... Ellende 6 kilo wc papier eromheen en dan gooi ik t maar gewoon in de prullenbak.... Ik zou niet weten waar ik het anders moet laten...
Ik heb dat probleem ook hoor.. Emmertje in de badkamer is voor al je troep die je in de badkamer gebruikt