nou vandaag is mijn hond jarig is alweer 5. was het bijna vergeten oma kwam nog even langs om de hond wat lekker te brengen. doen jullie iets speciaals als jullie huisdier jarig is
Mijn 2 poezen zijn laatst 2 jaar geworden... was het helemaal vergeten en toen ik op mijn werk zat dacht ik eraan. Heb er niet veel aan gedaan... even lekker geknuffeld maar een knuffel krijgen ze elke dag...
ja ze krijgen snoeppies, en extra veel eten haha daar zijn ze nog wel het meest blij mee. daarbij knuffelen we ze elke dag heel veel. wij hebben 3 katten en 3 dwergpapageaaien van wie ik niet weet wanneer ze geboren zijn
Wat wel grappig is dat mijn kat (rechts op de foto) op dezelfde dag jarig is als mijn zoon! Ik verwen mijn beesies altijd wel extra op hun verjaardag. Wat extra lekkers geef ik ze dan of een nieuw speeltje
Gefeliciteerd haha. nee neem gewoon wat lekkers voor ze mee en verder worden ze al genoeg verwend hoor haha. xxx
nou... niet altijd,soms geef ik ze die dag wel snoepjes maarja die krijgen ze normaal ook wel! Wat ik wel eens gedaan heb is op de dag dat mn vorige poezen,( die nu overleden zijn, jarig waren) een kaarsje branden bij hun foto!
Hahaha ja ik geef de katten op hun verjaardag sheba... Dan mogen ze alleen op de eettafel eten! En bijzonder dat ze zich voelen. Thea is in September voor het eerst jarig (m'n hondje) en ik ben wel iets groots van plan (in hondenthermen dan he) Grote strik om, lekker biefstukje. Taart (hondentaart) hahahaha suf he....
Van harte!! Onze kanjer/hond is ook bijna jarig.. 31 aug wordt hij 3!! jaar Moet ff bedenken wat voor extra hij krijgt een goed leven vol aandacht en lekkers krijgt hij toch al, maar ik wil z'n verjaardag niet voorbij laten gaan zonder iets te doen
Onze kleine hond kreeg ook ieder jaar wel iets op haar verjaardag. Nu ieder jaar iets extra's want het kan zomaar haar laatste verjaardag zijn. Ze is op 15 maart 15 jaar geworden!