rare droom

Discussie in 'De lounge' gestart door mobielfreak, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Vanacht had ik echt een hele rare droom...

Ik droomde dat ik buikpijn kreeg en ineens op een eenpersoonsbedje zat en een kind lag te baren.. zonder dat ik wist dat ik zwanger was, was al die tijd gewoon ongesteld geworden, niet aangekomen, had geen buik gekregen etc etc.. Het was een jongetje, maar omdat ik niet wist dat ik zwanger was, had ik ook geen spullen in huis voor een baby.. begon te gillen, want de navelstreng moest ik zelf door gaan knippen, maar de moederkoek wilde er niet uit, kreeg te horen dat die wel tot 3 dagen kon blijven zitten, maar kreeg er heel veel buikpijn van, vervolgens werd ik dus ook wakker met gigantische buikpijn

Snap helemaal niks van deze droom..

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet zo gek hoor als je bezig bent met babies, zwanger worden, eitjes, cyslus enz.. ik heb zelf ook al meerdere baby dromen gehad.

3. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Ik had ook al zo raare droom.
    Ik lag in bed en deed de test in bed raar nie maar goed er kwamen gelijk twee trepen ik rende naar mijn zoon van 10 want man lief was werken en ik maakte hem wakker en zei mama is zwanger en hij knuffelde mij lief he.
    Nu in het echt hahahahahahaha

Elk droom heeft wel een betekenis had toen een site maar weet hem niet meer.

Vorige jaar had ik een droom enggggggg
    Ik droomde dat ik naar de hemel ging.
    Ik vloog langsaam omhoog.
    Me vader zei ik kan niet zonder je je moet bij me blijven en hij had de kracht om mij naar beneden te halen en we waren weer samen.
    Die dag er op moest mijn vader aan zijn hart geopereerd worden en was bijna heen gegaan.
    Hij zei een stem riep mij terug.
    Is dat nu niet eng.

Liefs Lover

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja dat is wel erg mooi. Vooral als hij later zelf die stem echt hoort. O:)

gelukkig is hij er nog!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb even een verklaring voor je opgezocht. altijd leuk om te lezen vind ik zelf.

:D

De bevalling in de droom heeft altijd te maken met de wedergeboorte van iets. Zowel vrouwen als mannen kunnen in de droom van een baby bevallen. Bij vrouwen wijst het op de ontplooiing van de eigen persoonlijkheid, het aangaan van een nieuwe mooie relatie of het beƫindigen van een oude. Bij mannen staat de bevalling meestal symbool voor het ontstaan van een nieuw idee of een persoonlijke verandering. Het staat in ieder geval altijd symbool voor vooruitgang. Als men in de droom een moeizaam verlopende bevalling heeft dan kan men in het waakbestaan rekenen op een positieve periode waarin bijna alles voorspoedig zal verlopen. Een moeilijke bevalling duidt op verlies, mislukkingen en afscheid. Sterven we in de droom bij de bevalling dan zouden we in het waakbestaan nieuwe plannen beter los kunnen laten omdat ze eerder schadelijk dan heilzaam zullen zijn.

De vroedvrouw die in de droom verschijnt beloofd onverwachte hulp in het waakbestaan, en soms zelfs de onthulling van een geheim. Wie in de droom bevalt van een monster of ander vreemd wezen heeft in het waakbestaan veel opgekropte woede. In de de droom wordt die woede vaak als 'het kwaad' of monster geboren.

6. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    heb nog voor je gezocht in mijn dromen boekje.
    Nummer 3 is een geluks getal in je dromen.
    En aangezien je het over 3 dagen hebt in je droom.
    ???? ben benieuwd wat voor geluk je zal hebben ;)

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hahah ja daar ben ik nu ook wel benieuwd naar eigenlijk

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Sinds dat ik weet dat ik 1e kerstdag ben uitgerekend droom ik standaard iedere nacht dat de mensen pas de baby mogen zien als ze de kerstboom en de rest van de kerst troep hebben opgruimd.
    Ik heb me gewoon opgesloten op mijn slaapkamer en doe hem pas open als alles opgeruimd is haha.
    Dus het zal hier denk geen boom worden van het jaar.
    Wat is hier de verklaring voor?
    Zou ik echt met de kerst bevallen?

9. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Bedankt voor je tip ben gelijk naar de site gegaan.

Groetjes lover

Deel Deze Pagina