Hallo Dames, Misschien kunnen jullie voor mij (en natuurlijk andere) helpen denken wat nu als kraamkado te vragen. Nu heb ik zelf al bijna alles bij elkaar. En weet niet echt goed meer wat ik zou moeten vragen aan ouders, schoonouders, broers, zussen enz. Misschien dat jullie nog hele goeie ideeen hebben?
Ik vraag zelf cadeaubonnen...is misschien een beetje afgezaagd maar je kan er alle kanten mee op. Kan je zelf nog dingetjes kopen enzo, en zo voorkom je ook dubbele of 'lelijke' cadeautjes
ja wel een goed idee en als mensen dat niet leuk vinden roep ik altijd als je dan iets koste denkends wil doen geef me dan maar pampers hahahaha
Heb je al een.... wipstoeltje? videocamera? speelkleed/babygym/activitycenter voor in de box? kinderstoel? een babywalker? (waar ze achter kunnen lopen als ze zelf nog niet los kunnen lopen, wij noemen het altijd een babyrollator ) Deze dingen zijn niet goedkoop, maar vooral opa's en oma's willen vaak graag een wat groter kado geven. Kleine kadootjes: Babycd's (bij Bol alleen al 69 cd's te vinden) Stapelbekers Stoffen boekjes Knuffeldoekje Zo'n ring met plastic sleutels eraan (lekker mee rammelen en op sabbelen) Opwindtv'tje waar muziek uit komt Stoffen bal Denk ook eens aan kadootjes die je misschien nu nog niet meteen kunt gebruiken, maar wel als je kindje wat groter is (vanaf een half jaar of zo). Hopelijk heb je hier wat aan. Groetjes van Berenice
Boeken! Er zijn zoveel soorten en voor zoveel verschillende leeftijden, is altijd leuk om te krijgen vind ik!
Mijn moeder kwam zelf met een idee. Ze heeft al zoveel gegeven gedurende de zwangerschap, net zoals mijn schoonouders overigens. Mijn moeder vroeg of ik een spaarrekening wilde openen voor de kleine en of ze daar een bedrag op mochten storten voor later... Nu willen wij sowieso een maandelijks bedrag gaan overmaken als de beeb er is, vind dit een prima idee van haar!! Maar goed, is meer iets voor de ouders misschien...alhoewel andere naasten natuurlijk ook goed kan (broers, zussen)...
Misschien heb je hier wat aan - labeldoekje - bakjes / bordjes voor als hij / zij straks vaste voeding krijgt - speelgoed - 3D gipsafdruk - zilver besteksetje - zilver fotolijstje - spaarpot - boeken (oei ik groei lijkt mij erg leuk) - cadeaubonnen Succes!!
mijn ouders hebben onze babykamer betaald en mn schoonouders de wandelwagen met maxi cosi en wagenbak, mn oma het wipstoeltje en de luiertas, mn andere oma de kinderstoel... kortom, wij hebben eigenlijk tijdens de zwangerschap al veel kado's gekregen. Bij de geboorte kregen we dan nog kleinigheidjes zeg maar, kleertjes, boekjes, etc en alle andere visite had ook gewoon zelf wat bedacht en alles was leuk! had niet speciaal een lijstje gemaakt, want wij hadden dus eigenlijk de grote dingen al compleet. Maar vooral die kleine dingetjes, knuffeltjes, fotolijstjes, tandendoosje, zilver spaarpotje, beeldje, schilderijtje, boxmobiel, speelkleed zijn erg leuk om te krijgen bij de geboorte... vind ik dan...
Hey meis. Heb hier zelf nog helemaal niet over gedacht, had ook niet verwacht dat mensen dit zouden vragen eigenlijk haha. Weet niet of het al genoemd is, maar ik ga even wat dingen verzinnen: -mobiel voor boven ledikantje of box -bijtring (heb ik zelf nog niet gekocht) -cadeaubon van Villa Happ of bijv. H&M