Moest gister opeens naart ziekenhuis om te testen op zwvergiftiging en er zaten dus al sporen in bloed en urine en me onderdruk was te hoog heb half uur aan zon scan gelegen. Moet morgenochtend terug komen en ze zei al, neem je tasje mee want word waarschijnlijk inleiden. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ze gaan inleiden en hoelang het duurt enzo want hoor dat soms heel lang kan duren, heb de halve nacht wakker gelegen ben zo zenuwachtig! Ben overigens 37+3 weken zwanger. Groetjes
Hoi Ik ben om dezelfde reden ingeleid, met ongev. zelfde termijn. Besef me nu dat het helemaal geen zin heeft om te reageren, want ze zijn vast al met je begonnen......... Zo niet reageer maar!!
O je moet morgenochtend terug??? Ben een beetje duf!!! Bij mij hebben ze gel ingebracht. Zorgde voor 2 cm. Toen de dag erna weer gel. 's middags weeën en vliezen gebroken. 's Avonds laat persen. Ik had de pech, dat ik 'r er niet uit kreeg, dus spoedkeizersnede. Ik hoop dat het bij jou gewoon gaat lukken. Misschien is jouw beebje ook mooi klein??? Die van mij was bijna 8 pond.
Hier ook t zelfde. Opgenomen en de volgende dag ingeleidt. Het hangt af wat er gaat gebeuren of je al ontsluiting hebt etc. Ik had dat niet, dus kreeg gel. Heb je t al wel, dan breken ze wrs je vliezen en evt wee-opwekkers. Smorgens en Smiddags gel. Pas na de 2e keer begon t te werken. Laat in de avond braken spontaan mijn vliezen (had al wel een prik in mijn been voor pijnstilling, die met t breken van de vliezen ook meteen uitgewerkt was..) Daarna door naar de VK (ging overgeven en dat schijnt een teken te zijn van start van de bevalling). Weeen deden me goed zeer, had geen opbouw, voelde ze niet aankomen ze waren er gewoon ineens.. Snachts pijnstilling gehad (pomp), hielp niet veel. Smorgens volledige ontsluiting, maar tijdens t persen (en eigenlijk tijdens de gehele bevalling) was de hartslag van mijn zoontje te vlak of ging te ver naar beneden. Toen na 3 kwartier besloten om een vaccuum icm knip te proberen. Na 3 keer vaccuum en duwen op buik werd mijn zoontje geboren. al met al vond ik t erg zwaar, vooral omdat er geen opbouw in zat qua pijn, zat meteen erg hoog in mijn pijngrens. Daarnaast kon ik niet rondlopen omdat zoonlief een hartmeter op zijn hoofd kreeg en ik een weeen-drukmeter. Dus ik heb alleen maar kunnen liggen.. Iig veel succes en sterkte!
en toen de gel in was gebracht maar nog niks/weinig deed, wat mag je dan allemaal? Ik ben zo bang dat ik daar heel lang moet liggen wachten zonder dat er iets gebeurd. Naar huis of rondlopen mag je dan zeker niet?
o en nog een beetje een domme vraag mischien,, maar kan je zelf iets doen veel lopen of wat dan ook om je baarmoedermond al week te maken, zodat t sneller gaat met gel of dat dat helemaal niet meer hoeft???