Mijn plan was heel erg genieten van alle rust leuke dingen doen laatste klusjes enz enz. Ben met 36 weken met verlof gegaan week erna 5 dagen met familie op 8 uur rijden van huis op vakantie gegaan en met 38+1 geheel onverwachts is de bevalling ingeleid viel in eerste instantie erg tegen ik had mij erop ingesteld om met 42 weken te bevallen
Ik heb al een hele lijst gemaakt en ga de grote schoonmaak houden. Daarna lekker niks niks en nog eens niks doen. ( ben ik erg goed in tegenwoordig) maar ik wil echt lekker alles aan kant hebben straks. Dan hoef ik het na de bevalling alleen maar bij te houden.
Ik zag er ook een beetje tegenop, want ik ben gewend om 40 uur te werken. Ik heb plannen om het huis aan kant te werken, kom ik normaal gesproken niet uitgebreid aan toe. Kan het geen nesteldrang noemen, want het zijn alleen de noodzakelijke dingen. Ga niet alles op z'n kop zetten. Babykamer opruimen, er zit nog een hoop in de doosjes waarin alles gekocht is. Fotoboeken van de laatste vakanties maken. Verzekeringen e.d. uitzoeken of het goedkoper kan. En ik heb heel veel e-boeken en series gedownloaded om te lezen en te kijken. Voor de rest genieten, luieren, bij mijn vriendin op de koffie en nog wat van dat soort dingen. En geboortekaartjes bestellen en alvast de enveloppen adresseren