Helemaal niks. Eerste Paasdag waren de kinderen bij mij en hebben we er iets leuks van gemaakt en vandaag zijn ze bij hun vader. Gelukkig maar want ik ben ontzettend ziek dus ze hadden echt niks aan mij gehad.
Wij zijn lekker een dagje thuis. Vanochtend even bij mijn opa en oma geweest daarna lekker thuis gerommeld. Einde van de dag even eten maken voor morgen. Ik moet aankomende week nog werken , en dan ook alle dagen ipv mijn gewone uren. Ik werk bij mijn vader en die is op vakantie dus open en sluit. Zal wel even pittig worden dus nu even lekker rustig aan doen.
Man en zoon zijn naar het jeugdcomplex van ajax om daar naar een internationaal jeugd toernooi te kijken en voor de kinderen zijn er wat voetbalspelletjes te doen. Ik heb last van nesteldrang dus voor de 2e keer in een maand tijd de gordijnen gewassen Ga straks lekker op de bank netflixen als ik klaar ben met stofzuigen en dweilen.
Wij genieten ook van een thuis-dag. Iedereen is lekker voor zichzelf aan het rommelen, binnen en tussen de buien door ook buiten. Ik moet er niet aan denken om op pad te gaan. Lekker een dag opladen zo!! Dochterlief zei het net nog: fijn dat we niets moeten vandaag!
The good dinosaur en casper en emma vrolijk kerstfeest gekeken. Jep, een kerstfilm op de 2e paasdag zoontje en vriend zijn weg dus de airfryer gaat aan en ik ga me frieten en een bicky burger maken en netflixen
Ik zit nu even heerlijk op de bank, maar ga me zo opknappen om te gaan gourmetten bij mijn ouders! Vanmorgen vrijwilligerswerk gedaan bij m'n vaste clubje (paaseieren verstoppen ), daarna een aanval van schoonmaak-zin dus alle achterstallige was opgevouwen (ben ziek geweest, dus hebben op alle fronten wat in te halen helaas), kamer van dochter flink gepoetst en badkamer grootste deel gedaan: heerlijk dat het weer gebeurd is!
Ik lig al de hele dag ziek in bed of op de bank. Oudste is al de hele dag lekker aan het spelen met de lego. Man doet het huishouden, heeft boodschappen gedaan en doet de belangrijkste zorg voor de baby.
Wij zitten hier nu bij de speelboerderij en dr is geen klap te doen Hadden we helemaal niet verwacht! Er is wel wat volk maar ze hangen niet met de benen buiten zeg maar.. Dalijk lekker eten met de jongens bij het eetcafe waar mijn dochters werken.