Wat te doen vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niks. Eerste Paasdag waren de kinderen bij mij en hebben we er iets leuks van gemaakt en vandaag zijn ze bij hun vader. Gelukkig maar want ik ben ontzettend ziek dus ze hadden echt niks aan mij gehad.

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    - Huiswerk maken ;)
    - Eten met familie
    - Wandelen met andere familie en hond
    - Cake bakken!

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij zijn lekker een dagje thuis. Vanochtend even bij mijn opa en oma geweest daarna lekker thuis gerommeld. Einde van de dag even eten maken voor morgen. Ik moet aankomende week nog werken , en dan ook alle dagen ipv mijn gewone uren. Ik werk bij mijn vader en die is op vakantie dus open en sluit. Zal wel even pittig worden dus nu even lekker rustig aan doen.

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Wij zijn heerlijk thuis.

5. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Man en zoon zijn naar het jeugdcomplex van ajax om daar naar een internationaal jeugd toernooi te kijken en voor de kinderen zijn er wat voetbalspelletjes te doen. Ik heb last van nesteldrang dus voor de 2e keer in een maand tijd de gordijnen gewassen :p
    Ga straks lekker op de bank netflixen als ik klaar ben met stofzuigen en dweilen.

6. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Wij genieten ook van een thuis-dag. Iedereen is lekker voor zichzelf aan het rommelen, binnen en tussen de buien door ook buiten.
    Ik moet er niet aan denken om op pad te gaan. Lekker een dag opladen zo!! Dochterlief zei het net nog: fijn dat we niets moeten vandaag!

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

The good dinosaur en casper en emma vrolijk kerstfeest gekeken. Jep, een kerstfilm op de 2e paasdag :p
    zoontje en vriend zijn weg dus de airfryer gaat aan en ik ga me frieten en een bicky burger maken en netflixen :D

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ik zit nu even heerlijk op de bank, maar ga me zo opknappen om te gaan gourmetten bij mijn ouders!

Vanmorgen vrijwilligerswerk gedaan bij m'n vaste clubje (paaseieren verstoppen :D), daarna een aanval van schoonmaak-zin dus alle achterstallige was opgevouwen (ben ziek geweest, dus hebben op alle fronten wat in te halen helaas), kamer van dochter flink gepoetst en badkamer grootste deel gedaan: heerlijk dat het weer gebeurd is!

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik lig al de hele dag ziek in bed of op de bank. Oudste is al de hele dag lekker aan het spelen met de lego. Man doet het huishouden, heeft boodschappen gedaan en doet de belangrijkste zorg voor de baby.

10. mumija

mumija Niet meer actief

Wij zitten hier nu bij de speelboerderij en dr is geen klap te doen :D
    Hadden we helemaal niet verwacht! Er is wel wat volk maar ze hangen niet met de benen buiten zeg maar..
    Dalijk lekker eten met de jongens bij het eetcafe waar mijn dochters werken.:cool:

Deel Deze Pagina