Lekker op je gevoel afgaan. Denk je dat het toch te koud is zal ik thuis blijven.. Hier is het ook super koud, maar geen sneeuw... Succes!
Gewoon gaan. Erg lullig voor de rest van het team als de keeper niet komt opdagen. Had je van te voren kunnen bedenken. Weersverwachtingen enzo...
Gewoon gaan, thermokleding of andere dikke kleding aan. Heb zelf ook gevoetbald en stond altijd op het veld met dit koude weer.
Ik zou niet weten waarom je niet zou gaan. Als je voor een sport kiest dan zorg je dat je erbij bent. (of je moet echt ziek zijn, dan blijf je thuis) Dat weet je voordat je aan een sport begint, zodra het kan sta je op het veld en een trainer kan dat prima inschatten. Thermokleding aan en lekker voetballen. Kou is helemaal niet slecht voor je, zolang je je daar lekker tegen kleed.
Hartstikke gezond om nu te sporten buiten!! Thermokleding aan, handschoenen, muts/zweetband/oorwarmer en boterhamzakjes over zijn blote tenen doen en dan sokken aan. In de rust krijgen ze meestal een kopje warme thee en dan na de wedstrijd lekker in de kantine warme choco! Een trainer zou inderdaad ook helemaal niet blij zijn als men nu afbelt, wist je dat het kan voorkomen dat als er teveel afmeldingen zijn de wedstrijd niet door kan gaan en dit puntenvermindering voor de club kan betekenen? Gewoon lekker gaan!
Ging niet door. We waren er om 10.15 en er was nog niemand. Half 11 kwamen er een paar van onze ploeg (5) maar toen hoorden we dat de tegenploeg had afgelast, kwam dus ook niemand opdagen.. Dus voor niks een uur bezig met kids inpakken, op de fiets met 3 kids door de sneeuw, maargoed we zijn er weer ff uit geweest. PS ik vind ook helemaal niet dat je te soft moet zijn met kids (zoals ik eerder al zei) maar tis hier echt pleurisweer, het sneeuwt al vanaf half 9 aan een stuk en het vriest. Beetje doorpakken is goed, maar het zijn wel knulletjes van 5 hoor , geen topsporters maar gewoon voetballen voor plezier en wat beweging, lijkt me.
Maar ook een knulletje van 5 moet leren dat als je ergens aan begint je dat af moet maken. Als je op een sport zit zul je daarbij aanwezig zijn als het kan, dat is de bedoeling van teamsporten. Als iedereen om de een of andere reden zijn kind thuis houd omdat hun dat beter uitkomt dan sta je elke week met een half team op het veld. En het is AL een knul van 5, dus die kan echt wel wat hebben. Tis geen baby meer van een paar maand die je moet behoeden voor de kou. Daarbij kun je je tegen de kou kleden. Je hoeft geen topsporter te zijn om een verantwoordelijkheid te hebben naar je team toe.
Hier gingen de wedstrijden ook gewoon door, was -4. Onze zoon is dan wel 10 maar ik denk in al die jaren dat hij 1 keer niet is geweest omdat hij ziek was. Wij hebben een thermolegging en thermoshirt voor hem gekocht en handschoenen met extra grip en ze rennen natuurlijk flink dus houden het aardig warm. Maar speelt jullie zoontje al mee met de competitie? Officieel is dat toch pas vanaf 6 jaar?