Baby 3,5 mnd huilt zich thuis 5 min in slaap bij oppas slaapt hij meteen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Nicole1988, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole1988

Nicole1988 Nieuw lid

18 dec 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Mijn kindje van 3,5 maand huilt zich al vanaf de geboorte in slaap. Op dit moment duurt het nog maar 5 minuten dus daar zijn wij allang blij mee. Wij hebben de sterrenprojector van Chicco en in het begin huilde die helemaal niet als we die aanzetten maar nu weer wel (denk dat het nieuwe eraf is).
    Sinds een week ben ik weer aan het werk en gaat hij naar de oppas. Daar heeft hij een boxmobiel boven zijn bedje (wat eigenlijk wel een beetje tegen mijn principe in is). Maar daar valt hij in slaap zonder te huilen. Ik vind het zo vreemd!
    Thuis heb ik ook al geprobeerd om een boxmobiel in zijn bedje te hangen maar toen die afgelopen was huilde hij ook weer gewoon 5 min en toen viel hij in slaap.

Heeft iemand tips en/of ervaringen?

Groetjes Nicole

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Op zich is het geen probleem als hij vijf minuten huilt hoor, alle prikkels er even uit. Is alleen maar goed denk ik, ook al is het voor jullie niet zo fijn, ik zou me er niet zo druk om maken. Het gaat vanzelf over.

Groetjes Adrienne

3. Nicole1988

Nicole1988 Nieuw lid

18 dec 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee hee!

Dankje voor je reactie. Maar mijn vraag is meer hoe het komt dat hik thuis wel huilt en bij de oppas niet.. Dat vind ik appart! Heb je daar misschien enig idee van hoe dat komt?

Groetjes

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Het zou best kunnen dat hij zich verveelt. Hij krijgt misschien bij de oppas meer aandacht? Ook van eventuele andere kinderen?

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina