Thnx!! Al zou je het niet zeggen als je mijn zoontje ziet, vel over been, maar hartstikke lang (en hopelijk later gespierd )
wij hebben ook een klein appartement, en bij ons kan er niet eens een eettafel in! wij eten dus gewoon bij de tv, en we hebben wel een box, dat is ideaal.. want zoals je al zei, een baby de hele dag in de wipstoel is zooo slecht!
Een box is echt ideaal hoor! Er zijn ook hoekboxen te koop (Marktplaats) en dat scheelt ook weer wat ruimte. Succes!
ik zou toch voor het begin wel een box doen. hier is het alwel weer wat maandjes weg maar zeker als ze zoklein zijn had ik hem liever in de box ( hier ook 2 honden en 2 katten)
hoi sanka je moet even kijken op internet, je hebt namelijk tegenwoord kleinere formaat boxen, scheet een hoop ruimte.
Misschien is het al gezegd heb niet alles gelezen.. maar wij hebben in een vakantiehuisje wel eens een opvouwbare box gehad. Eigenlijk gewoon een campingbedje alleen dan met gaas aan alle kanten.. Misschien een idee voor jullie? Kun je m weer wegzetten als hij naar bed is...
Inklapbare netbox Royal Brevi - Kinderwebwinkel.nl Dit is een inklapbare netbox, mischien is dit wat of GEUTHER BOX LUCY OPVOUWBAAR MET VERSTELBARE BODEM - KLEIN MODEL test prijsvergelijking prijs vegelijken GEUTHER BOX LUCY OPVOUWBAAR MET VERSTELBARE BODEM - KLEIN MODEL Een opklapbare box Mischien wat tips
tis niet helemaal goede vergelijking, maar veel oudere mensen die in een verzorgingshuis komen, hebben vaak de eethoek staan ipv salontafel met stoel+evt. bankje.. Misschien is dat een optie? Ff bankhangen lukt dan 's avonds niet meer, maar ik denk maar zo "t bed is om te liggen".. ( vind zelf bankhangen niet prettig..) En t is een tijdelijke oplossing...