Ja ja het is weer zover. Morgen 1 juli kinderbijslag. Wat gaan jullie doen? Naar de spaarrekening of voor jullie vakantie? Misschien voor verhuizen? Bij ons gaat het meerendeels naar de spaar en een gedeelte ga ik shoppen voor dochterlief voor onze vakantie..
Dochter is 11 juli jarig dus we kopen en een trampoline van die ze O graag wil. De rest gaat naar de spaarrekening
vorige week 4 paar schoenen gehaald dus deel gaat daar naar toe verder op de rekening en voor najaar nieuwe kleding en deel mogen ze meenemen op vakantie
Ik heb vorige week een duowagen besteld dus de kinderbijslag leg ik daarbij. Verder doe ik er trouwens nooit wat bijzonders mee. Het gaat hier gewoon op de grote hoop en kleding en andere spullen voor m'n dochter koop ik gewoon als het nodig is.
Gaat standaard naar de spaarrekening. Mochten we echt niet uitkomen dan kan ik altijd nog weer terugboeken. Gelukkig is dat nog niet nodig geweest.
Oooo wist niet dat dat morgen weer kwam! 😅 ik heb al veel geshopt voor mijn dochters dus het gaat op de grote hoop
Helaas deze maand gebruiken voor de standaard dingen. Door een fout van de gemeente heb ik deze maand 400 minder toeslagen had.
De helft pin ik en bewaar ik voor in september. Dan moeten beide kinderen nog wat herfst/winter spul hebben. Ze krijgen beide nieuwe winterschoenen van oma en winterjassen heb ik nog. De andere helft gaat gewoon op de grote hoop.
Dit keer gaat een deel naar een rekening (kinderopvangtoeslag terugbetalen van 2014, pff) en de rest ga ik lekker verbrassen dit weekend.
Van de week had ml geshopt voor zl dus is al een deel op. Voor dl haal ik nog wat jurkjes en de rest gaat apart voor de winter collectie
Wij zetten het op de spaarrekening, echter zal dat er ook snel weer af gaan haha, nu er een vierde komt moet er een extra kamer komen dus we moeten flink verbouwen op zolder
Ga er morgen meteen van shoppen voor de kids. Nieuwe zomerschoenen, wat grotere shirts (ze groeien ineens overal uit!) en wat spullen voor hun nieuwe slaapkamer. We verhuizen volgende week, dus dure maand, kunnen het nu goed gebruiken!
Deels op een spaarrekening voor zijn peuterkamer, Deels op een deposito dat vrijkomt als hij bijna 18 is Deels gewoon lopende zaken