Wat te doen....zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RJSV, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ben ook benieuwd hoe het is

2. RJSV

RJSV Lid

19 jan 2017
    35
    0
    6
    Vrouw
    Almere
    Hoi hoi allemaal, sorry voor dit late berichtje.....heb veel gepraat en veel gerust....had gister de ipad in me handen, maar mams pakte em af hahahah

Ik heb goede gesprekken gehad met zowel huisarts als psycholoog en psychiater en ben eruit.....ik houd mijn kindje...ik krijg heel veel hulp en mijn moeder gaat me het eerste half jaar helpen, ook krijg ik een oppas terwijl ik wel thuis ben, dus kan ik de tijd nemen om te rusten. De jongste gaat tegen die tijd ook naar groep 1 dus dan zijn ze beide naar school. Ik heb er echt heeeeeeel goed over nagedacht en ik kon het ook niet over mijn hart krijgen om die pillen in te nemen. Ik weet dat het zwaar gaat worden, maar ik ga ook de juiste hulp krijgen. Wel weet ik dat mijn kindje echt mijn kindje wordt....ex vriend was bedaard en wilde er voor me zijn, maar ik hou hem op afstand. Natuurlijk ziet hij zijn kinderen, maar ik hoef hem niet echt in mijn buurt te hebben voor mij. Laats sliep de jongste bij hem en hij klaagde alweer dat hij hem de nacht wakker hield. Nou als je daar al over klaagt....ik zal vast wel zware nachten krijgen, ik bereid me daarop voor, mocht hij/zij nou een voorbeeldige slaper zijn heb ik mazzel lol. Nee hoor, als de de kinderen naar school zijn neem ik mijn rust samen met hem/haar. Ik weet in mijn hart dat ik een goede moeder ben en kan zijn, maar ik weet ook dat ik hulp nodig heb en die neem ik met beide handen aan. Ik weet dat het goed gaat komen. Ik heb weer rust in mijn hoofd en hart......op naar een mooie en goede zwangerschap.

Bedankt voor alle lieve berichten en zoregn, deed en doet me supergoed!! Dikke knuffels van mij....😘

3. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Wat een ontzettend dappere beslissing van je! Het klinkt als een heel weloverwogen besluit!

4. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Mooi😊

5. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Wat een dappere beslissing. En wat fijn dat je straks allemaal hulp krijgt. Dan komt het vast wel goed allemaal. Fijn dat je geen beslissingbhebt gemaakt waar je later spijt van krijgt

6. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Welke keuze je ook hebt gemaakt, het is de juiste keuze. Wat fijn dat het kindje kan komen :) Heel veel succes (en plezier :D ) de komende tijd!

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Dapper t's. Gaat vast allemaal goed komen

Deel Deze Pagina