HELP! week voor NOD bruinig op wc papier?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Terese, 24 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik ben net naar de wc geweest en bij het afvegen was het papiertje bruinig? Normaliter duurt mijn cyclus 28 dagen en zou ik dus volgende week pas ongesteld moeten worden.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ben in maart gestopt met de pil en sindsdien keurig om de 28 ongesteld.

Zou het wellicht van het innestelen kunnen zijn??

2. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Volgens mij is het bij innesteling eerder licht rozig bloed.

3. Terese

Terese Fanatiek lid

Ja daarom vind ik dit vreemd!!

Tjee... had er niet op gerekend dat ik zwanger zou kunnen zijn, de eerste kriebels zijn nu wel over, maar nu giert de adrenaline door mijn lijf!!! Ik wacht het even af de rest van de dag... Denk dat ik zo meteen toch maar weer een nieuwe test ga halen...

4. Terese

Terese Fanatiek lid

Op een ander forum lees ik het volgende:

Zie dikgedrukte: ik zit nu op dag 22??

Shiiiiit!!! Zou het???

5. bengel

bengel Niet meer actief

het kan ook een voorbode zijn dat je gewoon ongi gaat worden. ik en vele anderen hebben daar ook last van...helaas..

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Ja maar ik heb dit nog nooit gehad?? En zeker niet een week voordat ik eigenlijk ongesteld zou moeten zijn. En ik heb de eerste dag van menstruatie altijd enorme krampen, nu helemaal niets...?

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hoeveelste ronde is dit voor je?

Ben je bijvoorbeeld pas gestopt met de pil?

8. bengel

bengel Niet meer actief

oh, maar ik heb er de ene maand wel last van de andere maand een beetje, en afgelopen maand ontzettend veel..daar is geen pijl op te trekken.
    En ben je net gestopt met de pil? Of al een tijdje. Want als je net gestopt bent, tja dan is alles nu anders dan met de pil, maw, dan kan t goed zijn dat dat bruine bij jou 'erbij' hoort.

succes in ieder geval, ik hoop natuurlijk wel op een goede afloop voor je

Bengel

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je bent ook niet ongi.. en het kan helaas nog een week lang duren..
    Ik had het de eerste paar cycli niet.. en nu heb ik het altijd.. soms 3 dagen van de voren, soms 5.. deze keer begon het net als jij op dag 22.. 7 dagen na mijn ei.. niet te geloven.. maar het betekend 9 van de 10 keer menstruatie.. vorige maand had ik het 7 dagen.. en veel ook.. bleek wel even zwanger te zijn geweest..
    Ik weet zelf niet meer wat ik er van moet denken..

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik vond dit voor je terese..had ook al bij het andere neergezet:

Een innestelingsbloeding treedt op of kan optreden als de bevruchte eicel aankomt in de baarmoeder (vanuit de eileiders) en een plaatsje zoekt tegen de baarmoederwand om zich te vestigen/in te nestelen.
    Omdat deze wand bij zwangerschap nog meer is doorbloedt komt er makkelijk helder rood bloedverlies bij beschadiging. De vrucht "hapt" zichzelf als het ware in de wand vast en dit geeft die bloeding. het is nooit heel veel bloed en het duurt 2-3 dagen maximaal

Echt testen heeft geen zin meis...veel te vroeg nog, je zou nog maar net bevrucht zijn en er is nu echt nog geen hcg in je lichaam.

Moeilijk he...wachten als je het zo graag wilt!

Liefs, Ninetje

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik ben in maart gestopt met de pil en heb daarna elke keer keurig om de 4 weken menstruatie gehad. De eerste keren wel wat kort, waarbij ook bruinig was, maar altijd gepaard met flinke krampen (die waren minder met de pil).

En dit is de eerste ronde...

12. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik had vorige keer ook dat ik een week van te voren bloed en bruin had. Ik dacht dat is veelste vroeg... :confused:
    Maar helaas na een week zijn ze pas doorgezet
    Sterkte en ik duim voor je dat het misschien toch een innestelling is ;)

13. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    ik ben deze maand een week te vroeg met de eisprong begonnen dus vandaar een week vroeger met de ongi maar over het algemeen gebeurt dit minder dan een beetje bloed of bruinverlies bij je innesteling. ik zou me nergens zorgen over maken.
    en na 4 maanden kan je ook nog steeds aan het ontpillen zijn, heel vervelend!
    De eerste maanden gingen bij mij ook netjes op tijd maar daarna ging het van 24 naar 31 en dan weer een paar keer 27 en nu weer 22 dagen. Echt niet grappig (ronde 11 alweer)

Succes! En ik hoop dat het gewoon goed nieuws gaat brengen: dat kan natuurlijk ook!

14. Terese

Terese Fanatiek lid

Het lijkt nu weer over te zijn...

Heb inmiddels 2 testjes gehaald 8) Eentje ga ik over 3 dagen gebruiken en de ander over een week :)

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Terese!

Ik hoop voor je dat het een goed teken is en dat je over een week positief mag testen!
    Maar.... ik heb altijd 1,5 week voor mijn nod, 1,5 week lang, bruine afscheiding en dit eindigt, bij mij althans, altijd in een ongi..... Ik wil je niet de put in praten hoor, maar ik wil je ook een beetje beschermen voor een eventuele teleurstelling.Nogmaals ik hoop dat je straks lekker zwanger bent, maar probeer ook een beetje je hoofd koel te houden (makkelijk praten met dit weer ;) )

Succes,

Liefs An ;)

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Het is inderdaad al weer over voor vandaag. Ik ben benieuwd hoe het morgen is.

Mijn hele leven heb ik nog nooit zo'n "tussenbloeding" gehad, met noch zonder pil.

Ik ben stiekem toch wel erg vrolijk geworden 8) Maar het is geen ramp als mocht blijken dat het toch vals alarm is geweest. Voor mijn gevoel is het nu ECHT begonnen :)

..... en toch.... vind ik dat mijn borsten voller zijn geworden...

Deel Deze Pagina