bloeden na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Jannieke, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    hoi dames,

ik ben 4 weken geleden bevallen van ons dochtertje. dat ik nog bloed nu, is wel meer dan normaal, maar ik stel me er toch vragen bij?
    heb een keer gehad dat ik rustig tv zat te kijken, en ineens voelde ik iets lopen. ik vlug naar het toilet, onderweg voelde ik ook dat er iets enorm vast zat.
    ik liet men broekje zakken, en de klonter kwam gelijk mee los. het was geen kleintje! de doorsnede van een tennisbal en een centimeter dik! het toen ook even heeel hard gebloed, maar na enkele minuten was het gedaan. nadien niet meer echt gebloed, maar meer bruinverlies gehad, dus ik dacht dat ik er bijna vanaf was.
    eergisteren ging ik een plasje maken, was net van het toilet af en voelde weer iets lopen. Ik trug het toilet op, wéér zoveel bloedverlies! het bleef gewoon lopen. dit heeft ongeveer 10 minuten geduurd, en toen was het weer gedaan. en nu nog steeds bruinverlies.
    is dit normaal? dat het zo in vlagen komt? of toch is navragen bij huisdokter?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hallo,

misschien toch even de verloskundige og huisarts bellen voor de zekerheid.
    Succes!

3. sinada

sinada Niet meer actief

Ik ben gisteren na wat heviger te hebben gebloed ook een behoorlijke stolsel verloren. Dit is vrij normaal.

4. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Ik heb gelezen dat je stolsels ter grootte van een vuist kunt verliezen, en dat dat dus normaal is. Ik zou me er dus niet zo'n zorgen om maken hoor! Ik heb het zelf niet gehad, en vloeide gelukkig ook niet zo lang en heftig...

Deel Deze Pagina