Dankjewel prrsam! Dat klopt ook bij de kdv heb ik een afspraak gemaakt om eerst alles te bekijken en te bespreken ben later ook zonder afspraak gegaan om alles nogmaals rustig te bekijken. Het blijft altijd moeilijk zulke beslissingen maken.
Ik heb hier zelf (gelukkig) geen ervaring in, maar ook hier voor een mama die niet alleenstaand is vind ik het hartstikke normaal dat jij haar eerst wil leren kennen! Vind het zo en zo al vreemd dat je ex zegt dat je geen gesprek met haar aan mag gaan omdat dat een "rare" situatie zou zijn?! Jij en je ex "delen" nou eenmaal samen een kind. Ze heeft zelf ook een kind lees ik....dus deze situatie is niet nieuw voor haar neem ik aan. Blijf bij je standpunt hoor!....het is niet alleen zijn kind...maar ook de jouwe. En hij zal het maar gewoon moeten respecteren dat dit iets is wat jij gewoon eerst wil/moet doen. Misschien je ex maar vragen of hij niet precies hetzelfde zou willen als de rollen waren omgedraaid en jij een andere partner zou hebben? Ik wens je iig veel succes....en doe wat je hart je ingeeft! Liefs Linda
Wat ik niet snap aan het verhaal van je ex is : Hij heeft geen geld om langs te komen bij jou, om jullie dochter te zien. Maar hij heeft wel geld om op een vrijdag heen naar jou te reizen en terug te reizen. En het zelfde geldt voor zondag.. Dan is hij toch inprincipe een heel stuk duurder uit dan wanneer hij een middag met jullie dochter besteed.. Er hangt een stinkende geur in de lucht. Want als het echt om het geld zat zou hij sowieso jou jullie dochter laten brengen. Stukken voordeliger voor hem. Als hij weer van zich laat horen, blijf bij je punten meid. Zou dit echt niet vertrouwen !
@Josianne, misschien heb ik er over heen gelezen.. maar is er al een omgangsregeling? Zo ja wat is die dan precies?
Inmiddels heb ik kennis gemaakt met de vriendin van mijn X,hij zag dat ik het niet op gaf.Vond haar een normaal vrouw,aardig overkomend. De kleine is vandaag thuis gekomen van 2 dgn bij de vader. Nu hebben wij saampjes een omgangsregeling gemaakt voor om de weekend dat hij haar komt ophalen. Heb d'r met pijn in me hart laten gaan,heb lang lopen huilen,maar ben blij dat ik het heb gedaan.De kleine is thuis gekomen met een Grote smile op d'r gezicht gekomen.