wat te doen als meneer zn geval te gevoellig is?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door layla26, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Hallo allemaal.

Ik heb een vraag.
    Hebben jullie mannetjes ook wel eens last van een gevoelige eikel?
    Ik snap dat het kan als je het te veel doet, maar wij doen om de dag, en hadden dat nog maar 2 keer gedaan, gister wilden we dus voor de 3e keer doen, maar het lukte opeens niet meer.
    tjah en dan kan je dus echt niet doorgaan.
    Wat is hier aan te doen?
    Ojeee...dacht toch dat ik mijn ei zo beetje toen heb gehad ( is niet helemaal zeker )

Groetjes Layla

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hallo, wat jammer dat het juist niet lukte rond je ei periode. dit komt mij niet bekend voor men man kan altijd en overal :s.
    maar ik lees wel even mee.

3. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Nou die van mij niet hoor. Twee dagen achter elkaar hooguit en de derde dag gaat het al mis. En ook als 'het' te lang duurt dan wordt de boel oververhit ofzo...waarschijnlijk wordt het dan branderig en pijnlijk waar je het over hebt?? gebeurd hier ook.

Nou ja, lekker topic trouwens ha ha..die mannen van ons zouden eens moesten weten....

Groetjes, C

4. Seth

Seth Niet meer actief

uhhhh rare vraag... maarja tis helemaal een raar onderwerp... ben je wel nat genoeg...? glijmiddel?
    of hangt je man hem juist nat weg....? dat ie daardoor schraal wordt....

Ken het probleem niet....

5. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    bedankt voor jullie reacties.
    ja de mannen moesten eens weten, maarja is alleen voor een goede oplossing.
    nee nat is het wel, en als dat niet zo is is er ook glijmiddel idd.
    tjah geen iedee eerst is het goed, en zo ineens word hij dan gevoellig, maar dat is hij sowieso wel snel, als de voorhuid al naar achter word getrokken, te ver, dan doet dat bij hem al pijn.
    ook heeft hij een poosje gehad dat het wilde lukken omdat hij te graag wou.
    dat is wel lastig, want ik push hem niet rond mijn ei, ik vertel hem dat ook niet wanneer dat is enz, ik wil er ook van genieten.
    nouja gister is het wel gelukt, was erg leuk. en dat is het belangrijkste.

groetjes layla

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Layla, dat is vervelend. Ik heb dat zelf eerder dan mijn man. Als ik het om de dag doe dan heb ik na een keer of 3 ook wel last van gevoeligheid soms :) Ook niet elke keer gelukkig...

Manlief niet hoor, die heeft dat na 3x op een dag nog niet :)

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey

ja die van mij heeft daar last van , en zelfs soms scheurtje bij zijn voorhuid ( meneer is erg gevoelig daar ) had al voorgesteld om zich te laten besnijden maar meneer die denk dat hij dan niet meer compleet is en nog gevoeliger wordt..

onze truc,, veel glijmiddel die niet zaad dodend is.. of even je man voor behandelen met een goed ihihih orale beurt dat wilt ook wel helpen hahaha.

maar ja alsnog zeurt hij er wel eens over op de dagen dat het even moet.

8. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ooo nog een tipje,,

mocht hij ook last hebben van normaal (dagelijks )een droge eikel laat hem even naar de Ha gaan,,

mijn ventje had dat ook en die had een schimmel infectie, helaas blijft de huid ook na behandeling aan de droge kant bij een man

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Bolly, toch is dat besnijden wel een heel goed idee. Ik ken iemand die ook telkens een scheurtje in zijn voorhuid had en dat werd steeds erger. Vervolgens is zich littekenweefsel gaan vormen en het werd daar allemaal steeds strakker, gevoeliger en pijnlijker. Hij heeft zich vervolgens laten besnijden, ook omdat het nu ook moest. Het kon gewoon niet anders meer. Hij is nu de gelukkigste man op aarde en kan weer pijnloos vrijen :)
    Hij wilde en durfde eerst ook niet, maar had nu gewild dat hij het eerder had laten doen. Dit komt zo vaak voor en er is maar 1 oplossing voor...

Deel Deze Pagina