Ja zoals jullie hier al lezen boven ,eva wilt geen boterham en geen potje meer alleen fruit en fles retwijl ze echt een hele hele goede eten is normaal ze weegt niet voor niks al 10 kilo bij 70 cm hahahe.. Ze is wel net ziek geweest en nog steeds een beetje diaree ,maak me wel een beetje zorgen ,kan dat ineens veranderen of komt het omdat ze gewoon nog niet helemaal lekker is (ze heeft gister nog wel gespuugt) voor de rest wel heel vrolijk enzo... Zou het een sprong zijn ,haar tanden komen ook niet door heb al gekeken blijft nog bij 5 .. Hoop dat jullie mij misschien wat antwoorden kunnen geven. liefs Flower
Heeft ilana ook rond die tijd even gehad. Duurde een week ofzo. Oorzaak weet ik eigenlijk nog steeds niet. Als ze maar genoeg blijven drinken.
Ik denk dat ze inderdaad nog niet veel trek heeft doordat ze niet helemaal fit is misschien. Mijn ervaring met mijn kinderen is, dat ze meteen slechter eten als ze wat ziek zijn. Mijn oudste dochter had dat vooral altijd heel sterk. We konden het vaak meteen aan haar eetgedrag merken, dat ze weer iets onder de leden had en als ze weer opknapte, duurde het vaak ook nog wel een tijdje voordat ze weer wat meer at. Dus ik vermoed dat ze binnenkort wel weer beter eet. Kinderen hebben trouwens sowieso ook geregeld van die fases waarin ze slechter eten en aangezien jouw dochter wel een 'speklaagje' heeft, kan ze het dus wel hebben, dat ze even iets minder eet. Het komt vast wel snel weer goed en echte tips heb ik ook niet voor je, want je kunt een kind toch niet dwingen om te eten. Vaak geeft het kind gewoon zelf aan wat en hoeveel het nodig heeft. Dus waarschijnlijk heeft ze nu even wat minder nodig en kiest ze intuitief voor het gezonde fruit en vocht.