whahahahahahah Ik heb wel lekker leesvoer gehad hoor tijdens het eten Maareuuhh Jeem.. Ik wil nu ook wel even een pb hoor.. ( via msn mag ook ) Chantal's vermoeden weet ik al..
Hierf kan zij verder toch ook niets meer aan doen. Zij was al zwanger voor ze wist dat hij getrouwd was. En deze vragen kan je ook aan iemand stellen waarvan de vader hun verlaten heeft oid.
Hahahaha Chantal die titel ook zeg LOL. Zoals terug ge'pb, zou wel heeeeeel vreemd zijn want het gaat namelijk geheel ergens anders over, zou je toch een soortgelijke neerkwakken?
Ik zit bijna 10!!! pagina's naar de ontknoping te wachten, Tess Gerritsen is er niets bij. Wie is het?????? Ikke ook nieuwschierig.... Wie wil mij een PB sturen?
Woow ik word echt vet nieuwschierig van jullie.. Heb alle 21 pagina's doorgelezen, ik denk dan kom ik er wel achter maar niet dus
Hahahaha dit is echt leuk leesvoer...!!! Prima vermaak voor de woensdag avond Eerst schoonmaakster en nu dit
hahaha ik verveel me dood dus zit dit lkkr te volgen maar het is wel heeeel offtopic gegaan , is dat acount verwijderd door een modje
Hahaha, wat een gedoe zeg.. Pff, nu maar wachten tot iemand een soortgelijk onderwerp neerknalt en dan bombarderen we die persoon gewoon tot dader
@Missmom: das wel waar maar gewoon de manier van haar reageren op het verhaal van TS was gewoon verdacht