Ja maar dat is ook logisch Nee denk het eigenlijk niet zo erg. Je gaat het dan niet van te voren aangeven toch?
Nee dat had ik niet. Meneer sliep 1 tot 3 keer in de week bij mij dus daar kon ik het al niet uithalen. Ook regelmatig de hele weekenden Ik kon hem altijd bellen en hij nam altijd op Waarom zou ik dat dan in twijfel gaan trekken? En tuurlijk achteraf gezien heb ik heus hier en daar wel wat tekenen gezien maar in die tijd dus niet dus ja in dat opzich zal ik heus wel blind geweest zijn van liefde. Maar zoals hier zovaak word aangekondigd liefde is vertrouwen en ik had op dat moment geen reden om hem te wantrouwen Je laatste zin vind ik eigenlijk wel heel erg raar. Mijn kind de dupe ervan? Wat is het verschil tussen zwanger raken van een getrouwde vent of een vent die je aan het begin van de zwangerschap in de steek laat? of zie je dat ook als egoistisch gedrag van 2 volwassenen? Waar heb ik in die tijd egoistisch gedrag vertoont? Had ik me kindje maar moeten laten weghalen omdat ik zwanger bleek van een getrouwde vent en dat is natuurlijk not done! Ik kijk mijn kind met liefde in de ogen! Ik heb gehouden van zijn bio vader en schaam mij dan ook nergens voor.
Door schrijfstijl naast elkaar gezet te hebben denk ik dat we naast de pot hebben gepist, word weer dweilen dus he!
Owja ik had eerst een ander account moeten aanmaken voordat ik open ben over mijn eigen situatie, domme ik
Waarom? Ik heb geen advies nodig hoor Geef mijn mening en mijn kant van mijn verhaal maar start er maar een hoor en nodig me uit, dan kom ik daar wel verder kletsen