haha ik moet douche heb gesport en ik stink jullie zijn bedankt ruik je me al?? blijf toch nog even hangen.... ieelll vies van mij
Ging meer over het hele offtopic gaan.. Niet over jouw situatie Opeens reageerden er mensen die daarvoor niet hadden gereageerd en blijkbaar dachten dat het jouw topic was..
Nee jou verdenk ik dus absoluut niet he, jij bent echt een ubermannenhater in mijn ogen haha.. zou dit niks voor jou vinden, ben je ook veels te direct voor denk ik.
Volgens mij heb ik heel wat gemist Heb vanmorgen wel een beetje meegelezen maar , whats up ???? Hebben we weer een cheater in ons midden
Pffff heb ff de keuken opgeruimd en gedouched, kom ik terug, zijn er meer dan de helft aan berichten bij, wel 130 erbij..... Is er nou niemand die het even open en bloot hier neer wilt zetten op het topic? Ben zo benieuwd. Dan kan de persoon in kwestie het ook ff bevestigen. (of niet natuurlijk...)
Ik vind dit echt nu al helemaal geweldig..!! Ben in staat om de hele nacht wakker te blijven om dit te volgen