Wat te doen?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door pharos, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Dat vind ik ook. Als het gewoon vriendschap is prima, maar ja waarom verzwijg je het dan al zo lang? Lijkt me dat er dan meer aan de hand is (je gevoel).
    Als mijn vriend dit zo gedaan had zou ik er trouwens ook boos op zijn als het alleen maar vriendschap was, maar dan meer omdat hij het verzwegen zou hebben voor me en me dus blijkbaar niet vertrouwd.
    Om nog maar niet te zwijgen over hoe ik het zou vinden als er meer achter zou zitten....

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Sometimes the chase is better than the catch;)

3. pharos

pharos Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Ik wist dat er zo over de situatie gedacht zou gaan worden. En dat neem ik jullie ook niet kwalijk.

Die man en ik hebben gewoon contact over de dagelijkse dingen...Hij is een soort van "vriend" geworden. Ik ben gewoon benieuwd naar de persoon aan de andere kant van de computer / telefoon.Is dat zo raar? Ik weet dat hij een druk man is. Directeur van een groot bedrijf....En hij heeft sinds een klein jaar ook een relatie. En zij weet ook niks van mij.....
    Het feit dat ik het verborgen houd voor mijn vriend komt omdat hij nogal jaloers is aangelegd....geen geldige reden maar dit leek mij het beste.

4. pharos

pharos Niet meer actief

Misschien klopt dit ook wel wat die man en mij betreft :) En moet ik het gewoon zo laten

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    waarom wil je hem zo graag ontmoeten dan?

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Als jullie gewoon vriendschappelijk contact hebben waarom hou je het dan al 8 jaar verborgen voor je partner??
    Als je vanaf moment 1 eerlijk was geweest had hij het neem ik aan ook geen probleem gevonden als het gewoon vriendschappelijk was en niks meer.

7. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Blijkbaar wel, want je houdt het voor hem verborgen

8. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

maar als het gewoon vriendschap is dan kan je het toch gewoon zeggen? Jaloers of niet? als ik een goede mannelijke vriend heb dan heeft me vriend dat maar te accepteren (doet hij ook hoor).

Als je vriend/man hierachter komt dat jij het verborgen hebt gehouden lijkt mij dat hij dan gelijk denkt van ze heeft wat met hem! waarom houd ze het anders verborgen? Weet dat het je vraag niet was maar toch!

Maar komt hij er nooit achter? Bellen? telefoonrekening? enz...?

In ieder geval ik zal gewoon vragen waarom hij je niet wilt zien? misschien is hij wel bang of iets..

9. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Gewoon afspreken en als hij leuker is als je vriend dan kun je die dumpen. Zeg je gewoon dat je je nieuwe vriend al 10 jaar "kent" en dat je de directeur ( die i.r.l. hamburgers bakt bij de Mac) toch boven hem verkiest.

Het feit dat je je msn vriend langer kent dan je vriend waar je je leven mee deelt zegt m. i. meer dan genoeg. Je kon je vriend meteen bij aanvang van jullie relatie vertellen over je cyber vriend. Als je acht jaar wacht met eerlijk zijn zou ik ook achterdochtig worden. Zou jij dat zonder meer accepteren als de situatie andersom was?

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er

Helemaal mee eens.

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige

Misschien is het wel haar vriend uit het dagelijkse leven, stel je voor :D:D

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat ik denk is dat jouw vriend helemaal geen directeur is ergens maar gewoon aan de lopende band staat, thuis een vrouw, 3 kinderen en een jack russel heeft zitten en het zo wel spanennd vind over de pc maar in werkelijkheid geen gelazer wil thuis

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Daar dacht ik ook al aan, die online een dubbel leven leidt..
    Zo zijn er genoeg mannen EN vrouwen.

@brenda: LOL dat zou wat zijn.. klinkt een beetje als youve got mail, alleen die waren beide single.

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Precies wat ik dacht! Deze man is gewoon niet eerlijk geweest en durft dat nu natuurlijk niet te zeggen. Of weet je dusdanig veel van hem dat je het bedrijf ook echt kent enzo?

Persoonlijk zou ik het ook gewoon lekker zo laten. Het contact is leuk en dat kan je zo houden door niet te gaan daten. En wat je vriend betreft, niet netjes maar eenmaal verzwegen maakt het niet echt makkelijk om het dan nu nog te vertellen. Helemaal als het zo onschuldig is zal hij je niet geloven juist omdat hij het nu pas zou horen.

15. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Omdat alle dames die boven mij al een berichtje achter lieten over het feit dat het niet eerlijk naar je mannetje toe is, zal ik daar niet over reppen in mijn berichtje. Die hebben namelijk al de vinger op de zere plek gelegd en de waarheid is soms hard. Je weet zelf wel dat het niet verstandig is, dus ik vind het niet nodig om het nu ook in te wrijven.

Over je "vriend" dan maar..
    Als die gozer echt zo nieuwsgierig was naar jou, zoals jij blijkbaar in hem bent, was die afspraak er echt wel eerder gekomen. 10 jaar is lang. Je zegt zelf dat hij er "weer" onderuit wilde komen. Nu blijkt dus dat jij meer verwacht, van deze "relatie" dan dat hij dat doet. Ongeacht of hij nou een vriend is die je dagelijks ziet, of een vriend is die je nog nooit hebt gezien, als 1 van de partijen meer moeite en energie steekt in een vriendschappelijke relatie en de ander dus met een rotgevoel laat zitten ( want hij komt niet opdagen) moet je je afvragen of je wel vrienden wilt blijven.

Als jou man hier dan ooit achter komt, dan heeft hij dus een reden om jaloers te zijn. Dat kan je je relatie wel eens kosten. Is deze vriend dat waard?

16. pharos

pharos Niet meer actief

Wederom bedankt voor jullie reacties...

Ik weet zeker dat hij directeur van dat bedrijf is. Hij staat met naam en foto op deze website en anderen. verder sport hij op hoog landelijk niveau en ook daar staat hij vaak met foto en naam op. Dus wat dat betreft geloof ik het 100%. En de foto's die hij van zichzelf stuurt (van vakantie en familie) komen overeen

Ik had hem net nog even gemaild. Ik heb hem gezegd dat wij contact houden maar dan alleen via de mail. Dat een ontmoeting er nooit in gaat zitten en hij was het eens met deze conclusie.....Misschien wel het beste....

17. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Op deze website?

18. pharos

pharos Niet meer actief

Haha....nee niet op deze....Ik bedoel met "deze" de site van zijn bedrijf... :)

19. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

:)

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ja ik wil niet lullig doen maar ik kan ook foto's van een bedrijf zijn site afpikken en zeggen dat ik het ben ;)

Ik ben echt anti vreemd gaan en snap niet dat mensen andere dit leed aan kunnen doen ( want geloof me je doet er iemand ongeloooofelijk veel pijn mee :( )
    Snap niet dat je met zulke leugens kan leven, volgens mij is jou relatie met je huidige vriend niet echt stabiel anders doe je zoiets niet ..

1 tip: Mocht je er mee door willen gaan met die gast wees dan eerlijk tegen je huidige vriend zodat hij zich op de rest van zijn leven kan focussen ipv dat hij zijn leven door jou laat vergallen vol met leugens..

Sorry als ik hard over kom maar heb zelf het vreemd gaan gedoe van heel dichtbij mee gemaakt en ben hierdoor keihard geworden .. ( even voor de duidelijk ik ben nooit vreemd gegaan hoor ;) )

Deel Deze Pagina