Wat te doen?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door pharos, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Net ff de reactie gevraagd van mijn vriend hoe hij zou reageren in zo'n situatie en zal maar niet precies vertellen wat hij zei ;)

Ik zal het ff netjes neer zetten maar hij zou niet Amused zijn ;)

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

geen probleem

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Sorry maar ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat je dit 8 jaar lang verborgen heb kunnen houden voor je vriend. Smsen en mailen valt toch altijd op ivm smsgeluidje of geschiedenis van de email.
    Sorry en misschien zit ik er helemaal naast, daar voor dan alvast mijn excuus maar ik geloof het niet helemaal.

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

ik vind het niet wantrouwig hoor!
    ik vind als het puur en alleen een vriendschap was zou je het toch niet verborgen hebben gehouden??? ik heb ook al jaren een vriend waar ik dagelijks contact mee heb maar heb hem nog nooit voor mijn relaties verborgen gehouden hoor zou ook niet weten waarom hij is namelijk totaal geen bedreiging! maar als het niet alleen vriendschappelijk zou zijn geweest dan had ik het contact verbroken zo gauw ik een relatie kreeg anders vraag je om gezeik...

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wat mij een beetje irriteerd is dat er steeds vaker voor dit soort verhalen een nieuw account aangemaakt wordt. men weet blijkbaar zelf al dat het fout zit en schrijft liever anoniem. je weet nu dus niet met wie je te maken hebt. en morgen komt ze dan weer terug onder eigen naam. ik voel me daar wat ongemakkelijk bij. ik heb namelijk een bloedhekel aan personen die anderen beduvelen en dubbellevens lijden. en schrijven onder verschillende namen vind ik daar ook onder vallen. je weet immers niet tegen wie je het hebt. een tijdje terug was dat ook iets met poezen en hoge rekeningen en dat bleek dus ook door 2 personen die later dezelfde bleek te zijn geschreven. je mag blijkbaar geen dubbel account hebben hier maar toch lukt het steeds meer mensen om zonder goede reden wel 2 accounts te hebben en dat vind ik niet prettig.

6. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Niet lullig bedoeld, maar je mag geen 2 accounts hebben op zwangerschapspagina. :)

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mee eens!

8. wannie

wannie Niet meer actief

Zo ongeloofwaardig is het niet hoor ;)
    Ik heb een relatie gehad met een getrouwde vent (kwam ik pas achter toen ik al helemaal weg van hem was) en hij kon het ook jaren volhouden en kan het nog trouwens. Zelfs nu ik een kind van hem heb. Relatie is er niet meer hoor en maar heel weinig contact. Maar zijn vrouwtje en hun kids weten van niets.
    Als er contact is, gaat dat in het geheim en dat is zijn keuze. Hij moet er mee leven, ik niet;)
    Net als TS zij en hij moeten met de leugens leven. Als je dat kan, prima. Ik zou het niet kunnen. Daarbij ooit komt het toch wel uit;)
    Ik heb het niet geheim hoeven houden.
    Trots ben ik er ook niet op, maar spijt heb ik ook zeer zeker niet.
    Dus ongeloofwaardig? Nee

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind de reacties van sommige ook niet overtrokken, je zal maar beduveld worden, je hele wereld zakt letterlijk in mekaar. kan me heel goed voorstellen dat je dat levenslang parten speelt.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind van niet olifantje. tenzij je gestalkt wordt ofzo maar dan meld je dat bij de moderators en dan vind ik wel dat je een ander account mag krijgen. maar voor dit soort dingen niet.

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Even offtopic en het 2 accounten verhaal...

Je kan het aanvragen bij de modjes of je oude account verwijderen en een nieuwe nemen..

We weten natuurlijk niet of zij een heel nieuw account heeft aangemaakt dus vind dat we daar ook niet over mogen oordelen.
    Vraag het anders na bij een van de modjes..

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Idd en als het nu uit komt dat je al 8 jaar met iemand smst en mailed en weet ik veel wat dan kun je lullen als brugman, maar ik zou echt niet geloven dat er niks anders achter zit als vriendschap.

13. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Mee eens. De TS weet blijkbaar ookwel dat het niet helemaal goed zit, anders had ze dit berichtje uberhaupt niet gepost.

Ik denk dat iedereen die wel eens beduveld is, dat graag van tevoren had geweten, toen het nog vrij onschuldig was. Nu wordt er stiekem afgesproken(of althans, een afspraak gemaakt). Ik weet niet of het zou blijven bij een vriendschap, maar geheimen in een relatie, m.b.t. een "vriend", tsja...

Als mij vriend in het geheim zou afspreken, zou ik dat niet waarderen. Als hij nou zegt dat hij een kennis heeft, zou ik er niks achterzoeken. Ik vertrouw hem blind. Maar dat stiekeme gedoe.. :(

14. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik vind het vooral ontzettend zielig voor haar vriend die nergens niets vanaf weet! hoop ook vooral dat hij er snel achterkomt.

15. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop meer op dat ze het contact stop zet en lekker verder gaat met haar toekomst samen met haar partner.
    Misschien is deze topic wel een eye-opener geweest.

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Weet je wat ik zo jammer vind, alhoewel ik weet dat het heel moeilijk oordelen is, mocht je vriend er ooit achter komen zal zijn jaloerse gevoel alleen maar bevestigd worden. Je voedt het als het ware zelf. Zijn jaloerse gevoel is eigenlijk terecht!

Ik veroordeel je niet. Maar ik vraag me wel af waarom je dit in het begin niet aan je vriend heb verteld, behalve dan de reden dat hij nogal jaloers aangelegd is??? 'Gewone' vrienden en vriendinnen stel je toch ook aan elkaar voor???

Ik hoop dat je er snel uitkomt, want dit kan en wil je ws. niet nog meer jaren volhouden. Lijkt me ook heel 'vermoeiend' voor jou trouwens.

17. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik vind het achterbaks.. bah.Je moet je echt kapot schamen dat je zo met je man/vriend op dit moment omgaat. kheb er geen respect voor.

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Sorry maar dit vind ik ook mega achterbaks !
    jij bent net zo goed schuldig als dat hij is ... Je moet je eens verplaatsen in zijn vrouw, hoe zou jij reageren als je vent vreemd is gegaan en dan ook nog eens een kind heeft van die vrouw, ik zou door de grond zakken als me dat zou overkomen.. en geloof me als ik er dan zou achter komen wie die gene is waar hij vreemd mee is gegaan dan loopt die gene voorlopig niet makkelijk hoor, die garantie kan ik je geven.

Vind vooral het stukje waarin je zegt dat hij er mee moet leven en jij niet echt achterbaks, en dan vooral die smilie er achter ...
    Je zegt er wel niet trots op te zijn maar dat ben je volgens mij wel want het boeit je verder toch niet hoe het er daar in dat gezinnetje verder aan toe gaat ...

Bah ! :x

19. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ben ik het helemaal mee eens. Wou eerst niet reageren op het verhaal maar :$:$:$is bijna het enige wat ik erbij kon uitbrengen. Onvoorstelbaar jij wappie het niet even meld aan die vrouw zeg:$Sterker nog je wist dat hij een gezin had en getrouwd is en gaat ook met hem naar bed:x Pfff als mij vent een andere zwanger heeft gemaakt en een kind heeft wat ik niet weet... geloof mij dan is die nog lang niet jarig! en ook die vrouw/meid die mij nooit wat verteld heeft niet..

Onvoorstelbaar dit verhaal..

vind ik gewoon nog erger dan dat van de TS :$

20. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij schreef Wannie dat ze er pas achter kwam dat hij getrouwd was toen de relatie al verbroken was (en zij dan dus al zwanger, neem ik aan...)

Deel Deze Pagina