Neemt niet weg dat ik dan nu alsnog die vrouw in zou lichten, ook wel uit wraak, maar ook omdat ik vind dat ze het recht heeft om dat te weten...
Je oordeelt nu terwijl je maar een klein stukje van het verhaal weet Daarbij is het een knipoog en geen smile. Hij moet leven met het feit dat hij dit geheim houdt voor zijn vrouw, niet ik. Wat moet ik dan? Zijn vrouwtje maar inlichten? Dat is niet aan mij. En ja natuurlijk had ik er een punt achter moeten zetten toen ik er achter kwam, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je er al een heel end in zit. Daarbij raakte ik in dezelfde periode zwanger van hem dus tja... Niet veel later tijdens mijn zwangerschap heb ik er inderdaad een punt achter gezet. En ja dat was een van de moeilijkste keuzes die ik heb gemaakt. Het is nogal wat... kiezen voor alleenstaande moeder terwijl je ontzettend van iemand houdt en ergens echt wel hoopt dat hij zijn vrouwtje verlaat voor jou. Dus nee ik ben er niet trots op hoe het gelopen is. Ik ben niet trots op het feit dat ik een relatie heb gehad met een getrouwde man. Maar spijt heb ik er echt niet van! Ik heb mijzelf niet beduveld, net als zijn vrouwtje ben ik ook bedonderd door hem maar ik heb wel geleerd te houden van! Oordelen is heel makkelijk als je nog nooit in een soort gelijke situatie hebt gestaan Ik ben echt niet de enige die een relatie heeft gehad met een getrouwde vent. Ik kom er alleen openlijk voor uit dat is natuurlijk niet iets wat je elke dag zomaar tegenkomt.
@wannie als jij er niets vanaf wist dat hij getrouwd was valt jou weinig te verwijten maar wel dat je er nog steeds niets van hebt gezegd tegen zijn vrouw! jij als vrouw zijnde moet toch wel weten hoe ontzettend veel pijn het doet als je op die manier genaaid wordt! dat vind ik schandalig... en als je er wel vanaf wist dat hij getrouwd was heb ik er helemaal geen woorden voor! dan schaam ik me als vrouw zijnde voor jou gedrag
Ik vraag me trouwens wel af hoe je jarenlang een relatie kunt hebben met een getrouwde man zonder te ontdekken dat hij dus al een vrouw heeft...
ow en daarbij weet ik als alleenstaande moeder zeker hoe erg het is de keuze te maken iemand te verlaten waar je van houdt! maar ik keur niet goed wat jij gedaan hebt ik heb mijn ex ook moeten verlaten weliswaar om een heel andere reden maar ik deed het wel!
Moet het tijdsbestek dan maar even goed opschrijven? Half december kwam ik er achter dat hij gtrouwd was 31 december had ik een positieve test in me handen. eind februari heb ik het verbroken en nee in die tussenliggende tijd hebben we het bed niet meer gedeeld
Ff over die 'smile': Chantal schreef smilie en geen smile. Ik begrijp die ex-vriend van je ook niet goed. Kennelijk hebben jullie zonder condooms gevreeen, anders was je niet zwanger geworden. Erg dom van je ex. Hij had kunnen weten dat je zwanger kon worden. Ik hoop echt voor zijn vrouw dat ze er een keer achter komt. Wat verschrikkelijk voor haar. :x Lijkt je zoontje erg op zijn vader? Voor hetzelfde geld kom je ze een keer tegen en ziet zijn vrouw jullie zoontje...
Wannie, ik veroordeel jou niet zozeer over het hebben van een relatie met een getrouwde man. Jij bent net zo goed belazerd door hem en was (neem ik aan) heel erg verliefd op hem en droomde van een toekomst samen. Maar ik zou toch in jouw positie wel heeeeeel erg de neiging hebben om die vrouw in te lichten. Waarom is dat niet aan jou?! Het is toch jouw kind..? En jij staat het toe dat zij nu eigenlijk nog steeds dagelijks belazerd wordt door hem omdat hij hier niks over verteld...
Tja, ik ben toch ook voor het in lichten van de vrouw.... die leeft nu een leugenhuwelijk, en dat verdient ze niet....
Waarom zou ik het zijn vrouw vertellen? Waarom zou ik wraakacties gaan houden terwijl ik dat helemaal niet wil? Want zo zie ik het dan Ik leef mijn leven samen met mijn kids. Ik eis niets van hem, geen ene cent. Heb niet nauwelijks tot niet contact met hem. Voor mijn gevoel is hij niet eens zijn vader, alleen verwekker. Omdat hij vanaf de zwangerschap, na verbroken relatie geen moment om heeft gekeken naar zijn kind. Hij heeft zijn kind ook niet erkend. Dus ja mischien wel egoistisch maar waarom zou ik mijn eigen leven over hoop gooien, daarbij die van haar, alleen maar omdat het wel zo netjes zou zijn tegenover haar. Het gaat hier ook om mijn leven Ik snap dat jullie vinden dat ik het moet vertellen.... en wie weet komt die tijd nog een keer, maar nu niet iig
Ik zei niet smile ik zei smilie dus ik bedoelde ook het knipoog smilie'tje, die zet je namelijk naast een zin waarvan ik denk Maar goed ik ken idd maar een deel van het verhaal en daar oordel ik over .. Heb zelf in zo'n situatie gezeten ( ga er verder niet op in ) en kan er dus donders goed over mee praten, helaas ! Snap niet dat je nog steeds niets gezegd hebt tegen die vrouw, bedoel je weet het nu dus waarom zeg je er niets van, jou kindje heeft wel halfbroerjtes en of zusjes dus ik vind dat je best wel de stap mag nemen om naar haar toe te stappen .. ik snap werkelijk niet dat je met zo'n geheim durft rond te lopen, je liegt nu niet alleen tegen die vrouw maar ook tegen je kind, en dat je niet de enige bent die het met getrouwde mannen doet dat snapt mijn neus ook wel en ik respecteer je er echt niet meer om dat jij er zo open voor uitkomt sorry hoor ... Ik verafschuw mensen die vreemd gaan dus ook jou.. En hoe kan je geleerd hebben om te houden van als je weet dat die gene ook jou heeft beduveld ? dat is geen echte liefde .. !
ik zie het niet als wraakactie, zoals ik zei, zij leeft nu een leven dat niet volledig op waarheid berust, en tja... in dit geval vind ik even dat het niet om JOU gaat, maar om HAAR. Jij kan gewoon verder met je leven aangezien je verder toch geen banden e.d. meer met de "verwekker" hebt, zij leeft nog steeds de illusie van hun gezinnetje! zij is ook maar 1 x op deze aarde en word dan zo genaaid door haar vent... is niet jou schuld, maar je kan haar wel de waarheid brengen, denk dat dat heel wat waard is....
en dan te bedenken hoe het voor je kindje is, als hij het strakjes wat meer gaat snappen... papa mag hem alleen stiekem zien, kan nooit bij papa logeren.. maargoed bovenstaande geldt natuurlijk ook als je het niet al geweten had
Hij heeft jou ook bedonderd, maar JIJ hebt de keus om hem gedag te zeggen, die keus geef je haar niet... en ik vind dat ze daar wel recht op heeft....